טלוויזיה

כוכב השוטרים "נרצח": "אין עונה שלישית, הסוף ברור לכולם"

לאחר שמאור עזרא, ראש ארגון הפשע מנהריה חוסל אחרי סכסוך מדמם בסדרה בקשת 12, היום חשף השחקן שמגלם את הדמות, שלומי יפרח, מה צופן עתיד הסדרה: "לפני שתשאלו- עונה שלישית אין- לא בכללית ולא בשבילי ספציפית. אני משחרר את מאור עזרא ממני וחוזר פשוט להיות שלומי שחולם ונלחם על התפקיד הבא שלו"
מערכת ice |  2
השוטרים (צילום קשת 12)
אמש (שלישי) ציפתה הפתעה גדולה מאוד לצופי "השוטרים" של קשת 12, כאשר מאור עזרא, ראש ארגון הפשע מנהריה חוסל אחרי סכסוך עקוב מדם עם מי שהיה מספר 2 בארגונו, לירז באומן, והפך ליריבו המושבע. היום חשף השחקן שמגלם את הדמות, שלומי יפרח, מה צופן עתיד הסדרה.
יפרח כתב: "אז זהו, נגמר לו מסע ענק שהתחיל לו אי שם בתחילתה של מגפה גדולה, אומרים שסוף הוא התחלה של משהו חדש.. אני לא יודע מה ההתחלה החדשה אבל הסוף ברור לכולם, הסוף של מאור עזרא. לפני תחילת הצילומים של העונה השנייה כשנפגשתי עם דן הבמאי הדבר הראשון ששאלתי זה מתי מאור עזרא מת, ידעתי את זה עוד מהעונה הראשונה אבל הייתה לי בלב"
 
עוד כתב: "תקווה קטנה שאולי זה ישתנה.. צולמה אחרונה, כחלק מהסצנה שכבתי על הרצפה, המצלמה צילמה את השוטרים סביב גופתו של יואב ואני בכיתי, ירדו לי ממש דמעות כי הבנתי שברגע שדן צועק קאט אני קם מוריד את הבגדים של מאור ודרכינו נפרדות לעד, הבנתי שזה הטייק האחרון שלי ואז באמת הגיע הקאט, ושוב בכינו, יובל התסריטאי חיבק אותי הוא בכה ואני בכיתי איתו, חיבקתי את דני שטג המדהים הוא בכה ואני בכיתי איתו.. אני לא יודע מה איתכם אבל אני אהבתי את מאור עזרא, הוא היה הבייבי שלי, הפרויקט הראשון שלי, ההזדמנות הראשונה".
לסיום סיפר: "כל הסצנות החזקות שראיתם בפרק 7 צולמו באותו המקום עם הנוף המדהים הזה, 3 ימים אינטנסיביים וקרים, הסצנות צולמו בסדר כרונולוגי כך שהסצנה שאלון יורה בעזרא שלי! אנחנו תמיד עוברים תחנות במסע חיינו ובשבילי התחנה שנקראת השוטרים נגמרה, וזה הזמן להגיד תודה רבה לתסריטאים, לבמאים, להפקה, לקשת, למלהקת וכל מי שעמל להוציא את יצירת המופת הזאת תודה על המתנה שהבאתם לי לפני כמה שנים, תודה על המילים שכתבתם לי, תודה שנתתם לי את היכולת להביע עמדותיי וכיבדתם רצונותיי, זהו זה נגמר, ולפני שתשאלו- עונה שלישית אין- לא בכללית ולא בשבילי ספציפית. אני משחרר את מאור עזרא ממני וחוזר פשוט להיות שלומי שחולם ונלחם על התפקיד הבא שלו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדרה מאד מוצלחת (ל"ת)
    שאפו 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממש... אין מאור-אין עונה 3... ממש הגזים הבחור. (ל"ת)
    ישראל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור