טלוויזיה

קשת 12 חוגגת: עינב גלילי הצילה את הרייטינג בשבת

״מסיבת עיתונאים״. התכנית, שתשודר מידי יום שבת בשעה 16:00 בקשת 12 ותסכם את השבוע דרך עיניהם של עיתונאים מובילים, פתחה היטב את הקדנציה שלה עם תוכנית בכורה מוצלחת שהשיגה 5.3% רייטינג, פי 2.5 יותר מממוצע הרצועה בשבוע שעבר
מערכת ice | 
עינב גלילי (צילום באדיבות ערוץ עשר)
אחרי לא מעט זמן ללא תכנית בהגשתה, העיתונאית והמגישה הוותיקה, עינב גלילי, שבשנה האחרונה הייתה עסוקה ברדיו כאן של תאגיד השידור, חזרה אמש (שבת) למסך עם תכנית פוליטית חדשה בערוץ קשת 12 בשם 'מסיבת עיתונאים', כפי שפורסם ב-ice לראשונה בחודש מאי.

״מסיבת עיתונאים״. התכנית, שתשודר מידי יום שבת בשעה 16:00 ותסכם את השבוע דרך עיניהם של עיתונאים מובילים, פתחה היטב את הקדנציה שלה עם תוכנית בכורה מוצלחת שהשיגה 5.3% רייטינג, פי 2.5 יותר מממוצע הרצועה בשבוע שעבר.
 
כזכור, גלילי עבדה בשני העשורים האחרונים בתוכניות סאטירה, דוקו, אקטואליה, ראיונות ושעשועונים ברשת ובתאגיד השידור הציבורי, וכן משתתפת בימים אלה כפאנליסטית ב'פגוש את העיתונות'.

בעבר גלילי הייתה חברה קבועה בפאנל 'מצב האומה' לצד ליאור שליין, גורי אלפי ואורנה בנאי בערוץ 10 ולאחר מכן בערוץ רשת 13 לאחר הפיצול של ערוץ 2. עד לאחרונה הגישה עם אור ישראלי את תכנית הבוקר של רדיו תל אביב.

הקריירה של גלילי היא בין הארוכות בעולם התקשורת. עוד בשנת 1987 הופיעה בתוכנית המתיחות 'סתם בצחוק' בהנחיית ארז טל ששודרה בפורים. בשנת 1990 הופיעה בתפקיד "קריינית הרצף" בתוכנית הטלוויזיה הסאטירית 'העולם הערב', לצד ארז טל ואברי גלעד. בשנת 1993 הגישה את תכנית המשחק האינטראקטיבי 'דובל'ה' בחינוכית 2.



בשנת 1998 הגישה את התוכנית 'החופש הגדול' בטלוויזיה החינוכית. הגישה עם יורם ארבל את תכנית הספורט 'הדקה ה-91' בערוץ 2. הגישה את תכנית הרדיו ההומוריסטית היפות והאמיצות ברדיו תל אביב עם מיכל ניב, עד להתאבדותה של ניב בינואר 2000. בתחילת שנות ה-2000 הופיעה גלילי בערוץ 2 ברשת. היא הנחתה את תכנית הראיונות 'שולחן לשניים' ואת תכנית הבוקר 'העולם הבוקר' לצד אברי גלעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה