טלוויזיה

דרמה בבחירות לעיריית טבריה: דרישה להוריד את הסדרה של כאן משידור

אופיר נחמני, מועמד לראשות עיריית טבריה בבחירות המקומיות, שלח מכתב לכאן 11 ודרש להוריד את הסדרה "טבריה - מתחת לקו האדום" מהאוויר: "הסדרה עוסקת ברובה ברון קובי, מועמד אף הוא לראשות העיר טבריה"
מערכת ice |  1
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בימים אלה משודרת הסדרה התיעודית של "כאן 11" - "טבריה - מתחת לקו האדום". הסדרה מנסה לעקוב אחר המאבקים הבלתי פוסקים בעיר על צביונה וגם על המירוץ לראשות העירייה. כעת, אופיר נחמני, מתמודד בבחירות המקומיות בטבריה, שלח מכתב לתאגיד על מנת להוריד את הסדרה מהאוויר, ולהחזיר אותה לאחר קיום הבחירות.
על פי וואלה, נחמני התייחס לחשיפה הרבה שמקבל רון קובי שמתמודד בבחירות הקרובות: "הסדרה עוסקת ברובה ברון קובי, מועמד אף הוא לראשות העיר טבריה. בשל הבמה הנרחבת לה זוכה קובי בתוך 90 ימי הבחירות, מה שמפר את האיזון ואת השוויון בין קובי לבין המתמודדים, אני דורש את הפסקת שידורה של הסדרה בתקופה זו של 90 ימי הבחירות.
את הסדרה ניתן כמובן יהיה לשדר החל מתחילת נובמבר, מיד לאחר הבחירות המוניציפליות. הפנייה אליכם כמתחייב ובטרם הוגשה עתירה בעניין לוועדת הבחירות המרכזית (בחירות מקומיות) ...אני מבקש מכם להורות על הפסקת שידורי הסדרה 'טבריה - מתחת לקו האדום' בתקופה זו של הבחירות".
מנגד, בתאגיד טוענים כי אין מניעה לשדר את הסדרה. טענה נוספת שנשמעת בתאגיד היא כי שידור התוכנית בעת הזו לא אוסר על חוק תעמולת הבחירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גזענות אשכנזית ותוצאותיה (ל"ת)
    אליהו 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור