מדדים ומחקרים

חדשות 12 ו-13 ירדו למקלטים: הטילים גרמו לשינוי בשידור

בסביבות השעה 14:29 נשמעה אזעקה בנווה אילן, שם ניצבים. אולפני חדשות 12 וחדשות 13, מה שהביא לכך שיושבי האולפנים פונו למרחבים מוגנים. עפר חדד ועמליה דואק התפנו למרחב מוגן והשידור עבר לאולפן הכונן בהרצליה מידית כדי לאפשר את הפינוי. ומה עשו בערוץ השני כדי לאפשר את הפינוי?
מערכת ice |  1
אזעקה בנווה אילן (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
אזעקת צבע אדום נשמעה היום (שני) בסביבות השעה 14:29 בנווה אילן, אולפני חדשות 12, מה שהביא לכך שיושבי האולפנים פונו למרחבים מוגנים. בחדשות 12 המגישים עפר חדד ועמליה דואק התפנו למרחב מוגן והשידור עבר לאולפן הכונן בהרצליה מידית כדי לאפשר את הפינוי.
בהתראות פיקוד העורף נכתב: "שפלת יהודה: בית מאיר, נווה אילן, שורש (דקה וחצי), ירושלים: ירושלים - מערב, אבן ספיר, ירושלים - דרום, אורה, עמינדב (דקה וחצי), יהודה: אפרת, נווה דניאל (דקה וחצי), שפלת יהודה: אזור תעשייה הר טוב - צרעה, אשתאול, מסילת ציון, נחם (דקה וחצי)
 
לאחר מספר דקות, מדוברות מד"א נמסר על זירות נפילה: "בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בגזרת ירושלים: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. עדכון במידת הצורך".
דואק אמרה לכתב בשטח: "טוב רונן, אני רגע עוצרת אותך לשנייה, יש לנו אזעקה כאן בנווה אילן. כמו שאנחנו מצפים מצופינו, גם אנחנו מתפנים מהאולפן ונשוב מיד. נפנה את השידור לאחד מכתבינו בשטח שידווח על דברים שקורים בשאר המוקדם. נעבור לאולפן הרצליה", חדד אמר: "את מחפה שם, אנחנו מיד נחזור", ואכן אחרי כמה דקות השידור חזר לנווה אילן.
 
במקביל, בחדשות רשת 13 פעלו אחרת ועל פי רן בוקר, זה לקח להם קצת יותר זמן לגבש פעולה, משבחרו לצאת להפסקה כדי שהצוות ייכנס למרחב מוגן ולאחר מכן להמשיך את השידור. עוד ציין: "אגב, בתחילת המלחמה, הוצבו מיגוניות מחוץ לאולפני חדשות רשת בנווה אילן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזהרה
    מור 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלו סימן להפסיק עם לשון הרע, שקרים ושנאת חינם כל היום. עדיין מנסים להפיל ממשלה למרות כל ההרוגים. אין יותר שפל מזה. בגלל התקשורת אנלנו במצב כזה.
    סגור