בארץ

מלחמת "חרבות ברזל": שישה פצועים מפגיעת טיל בטאבה

בתקשורת המצרית דווח על אירוע חריג מאוד שהתרחש הלילה, במסגרתו שישה בני אדם נפצעו מפגיעת טיל בעיירה טאבה, סמוך לגבול של מצרים עם ישראל. צה"ל אישר אך טען: "זה מחוץ לשטח שלנו"
מערכת ice | 
שיגורים מרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה הבוקר (שישי) ליומה ה-21, שלושה שבועות בדיוק מאז מתקפת הפתע האכזרית של חמאס, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 בני אדם נפצעו במהלך הזמן הזה ועדיין 224 חטופים נמצאים בשבי החמאס נכון לרגע זה.
בתוך כך, האמריקאים תקפו לראשונה מאז פרוץ המלחמה בסוריה. למעשה, מדובר בתקיפה על שני מתקנים במזרח סוריה המשמשים את משמרות המהפכה של איראן וקבוצות הנתמכות על-ידיה. כך על פי דיווח דרמטי של הפנטגון. עוד צוין בהודעת הפנטגון כי  הנשיא האמריקני ג'ו ביידן הורה על ביצוע התקיפות.
 
נוסף על כך, אחרי שרקטה ראשונה נורתה מעזה לאזור העיר אילת והתפוצצה על ידי לוחמי כיפת ברזל מעל שמי אילות, בתקשורת המצרית דווח על אירוע חריג מאוד שהתרחש הלילה, במסגרתו שישה בני אדם נפצעו מפגיעת טיל בעיירה טאבה, סמוך לגבול של מצרים עם ישראל. נזק נגרם למבנים השייכים לבית החולים בטאבה, בהם מגורי העובדים ומתחם למתן עזרה ראשונה. במצרים חושדים כי הטיל נורה על ידי שלטון החות'ים בתימן.
בתוך כך, צה"ל עדכן כי הוא "מודע לאירוע הביטחוני סמוך לגבול עם מצרים, אך זה מחוץ לשטח שלנו".
כוחות משולבים של צה"ל פשטו ביממה האחרונה פעם נוספת ברצועת עזה ותקפו כעשרות מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס
כוחות חי"ר, שיריון והנדסה בפיקוד עוצבת ‘געש׳ (36) ובליווי של כטמ"מים ומסוקי קרב של צה"ל פשטו ביממה האחרונה פשיטה במרכז רצועת עזה. כחלק מהפשיטה, כלי טיס וארטילריה של צה״ל תקפו מטרות של ארגון הטרור חמאס בשכונת סג'עיה וברחבי הרצועה.
במסגרת הפעילות הכוחות תקפו עשרות מטרות טרור, ביניהן עמדות לשיגור טילי נ״ט ומפקדות מבצעיות, וכן מחבלים של ארגון הטרור חמאס.
הכוחות יצאו מהמרחב בסיום המשימה ואין נפגעים לכוחותינו.
גם הלילה פעל צה"ל בג'נין, שם התפתחו חילופי אש בין מחבלים לכוחותינו, שני מחבלים בגדודי ג'נין של הג'יהאד האיסלאמי חוסלו, ביניהם פעיל בכיר בארגון איסאר-אל עמאר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה