שיווק ופרסום

מנכ"ל Unik עוזב לאחר 3 שנים: נסים דואק יחפש מחליף?

עם תחילת המלחמה, קפץ מנכ"ל קבוצת התקשורת יוניק, מתן גרינשטיין, לחמ"ל דובר צה"ל אותו הוא מכיר היטב, ואף הוענקו לו דרגות אל"מ. דובר צה"ל הקודם, רונן מליס, כינה זאת "תיקון עוול היסטורי". עתה, בסבב המינויים של הרמטכ"ל הוא מונה לסגן דובר צה"ל לתקשורת, עם שאיפות עתידיות למינוי דובר צה"ל עצמו. נסים דואק עצמו ימלא בינתיים את תפקיד המנכ"ל
יהודה לוינגר | 
נסים דואק, בעלי קבוצת התקשורת unik (צילום ינאי יחיאל)
כמעט לאחר 3 שנים, מנכ"ל קבוצת התקשורת יוניק (Unik) חוזר למדי הצבא, עם מינויו היום (שני) לתפקיד סגן דובר צה"ל לתקשורת. האם נסים דואק ימצא לו מחליף בקרוב?
מתן גרינשטיין הגיע ליוניק ביוני 2021, כאשר שימש לפני כן כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל (בדרגת סא"ל) ושירותו ביחידה נפרס על פני 15 שנים. גרינשטיין, 45, החל את דרכו בדוברות אוניברסיטת חיפה לצד לימודי תואר ראשון בתקשורת, שסיים בהצטיינות, במכללת עמק יזרעאל. את דרכו המקצועית, עם גיוסו ליחידת דובר צה"ל, החל בתחום העיתונות הכתובה ולאחר מכן שימש כדובר פיקוד העורף בשלל מבצעים ובמשלחות צה"ל בחו"ל.
 
בין השנים 2011-2014 שימש כראש מדור תא הכתבים הצבאיים בענף תקשורת, כאשר במסגרת תפקיד זה ניהל את מדיניותו התקשורתית של צה"ל במהלך המבצעים "עופרת יצוקה", "עמוד ענן" ו-"צוק איתן". לאחר מכן מונה לפקד על יחידת ההסרטה של דובר צה"ל שריכזה את תחום המדיה ביחידה בשגרה ובחירום. בתפקידו האחרון בצה"ל הוביל את ענף תקשורת, הגוף הגדול והעיקרי של יחידת דובר צה"ל, באתגרים מרובים, פתרון בעיות מורכבות, ביצוע פרויקטים רחבי היקף וניהול הדוברות המבצעית ביחידה.
עם תחילת מלחמת חרבות ברזל, גרינשטיין קפץ לחמ"ל דובר צה"ל, ובתחילת ינואר קיבל את דרגות אלוף משנה במילואים. דובר צה"ל לשעבר, רונן מליס, אף התבטא בחיוב כלפי גרינשטיין וכתב: "לפני שלוש שנים איכזבתי את מתן בכך שלא נלחמתי עליו ועל הדרגה שלו מספיק כפי שהיה ראוי לה. אני אסיר תודה להגרי שתיקן עוול היסטורי שלי ובעיקר מצדיע למתן על כל מה שהוא - מקצוען, מנטש, שחקן נשמה ובעיקר מפקד בליגת על שכל המערך מסתכל אליו ועליו בהערכה והערצה. מתן מקווה שאתה סולח לי".
עם סבב המינויים החדש של הרמטכ"ל, מונה היום (שני) אזרח עובד צה"ל (אע"צ) אלוף-משנה (במיל׳) מתן גרינשטיין  לסגן דובר צה״ל לתקשורת, ובכך נחתם הגולל על המשרך שירותו במשרד יוניק. ניסים דואק שכבר התרגל לעבודה בלי מנכ"ל במהלך ימי המלחמה, לא יקפוץ, ככל הנראה לאיוש המשרה מהר, והוא יחליף את התקן הניהולי בתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה