שיווק ופרסום

המשקפיים היקרים ביותר במזרח התיכון בדרך לארץ: כמה זה יעלה לכם?

חברת אופטיקנה, היבואנית הרשמית של משקפי קרטייה, הביאה לארץ שני דגמים בלבד מתוך קולקציית המשקפיים היוקרתית. המשקפיים עשויים מזהב טהור, 18 קראט ומשובצים ב-40 יהלומים. היכן ניתן להשיג אותם?
מערכת ice | 
חברת אופטיקנה (צילום באדיבות אופטקינה)
חברת אופטיקנה הודיעה אמש (שני) על הגעתם ארצה של שני דגמים של משקפיים מבית מותג האופנה קרטייה. רשת אופטיקנה היא המשווקת הרשמית של משקפי בית האופנה הצרפתי בארץ. המשקפיים עשויים מזהב טהור, 18 קראט ומשובצים ב-40 יהלומים. המשקפיים נוצרו בעבודת יד על ידי בית האופנה היוקרתי הפועל מאז 1847.
בהודעה שפרסמה חברת אופטיקנה לתקשורת מסרה כי בחירת היהלומים למשקפיים לא נעשית רק על פי גודלם. כל יהלום צריך לעמוד בסטנדרט הגבוה של החברה לפני שהוא משולב במשקפיים. התוצאה היא המשקפיים היקרות ביותר במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט.
 
הדגם אותו הביאה חברת אופטיקנה לארץ נקרא CT0421O. vsdo הוא חלק מקולקציית .  Cartier Precious Eyewear הכוללת שורה של משקפיי שמש וראייה. לפני שאתם שולפים את היד לארנק, כדאי לדעת שתג המחיר של הדגם המוזהב הוא לא פחות מ120 אלף שקל.
המשקפיים היקרות ביותר במזרח התיכון. משקפי קרטייה (צילום: קרייניג גרופ)
המשקפיים היקרות ביותר במזרח התיכון. משקפי קרטייה (צילום: קרייניג גרופ)
אגב, דגם זהה ניתן לקנות במחיר זול יותר ברשת. המחירים ברשת גם הם גבוהים (בסביבות ה-90 אלף שקל). אם בכל זאת תרצו לרכוש את המשקפיים היקרים ביותר במזרח התיכון כאן בארץ תוכלו לעשות זאת בחנות אי-אופטיק שבקניון רמת אביב, שם ניתן לקנות גם דגמים יקרים פחות ממותג האופנה במחירים נוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה