שיווק ופרסום

סוכנות הקריאייטיב החיפאית מתחזקת: צירפה שני לקוחות גדולים

AMAMA נבחרה ללוות את פעילות התוכן והקריאייטיב של רשת ההמבורגרים BBB ורשת קמעונאות קשת טעמים. הבעלים מתן אבני: "העבודה איתם היא לונה פארק אמיתי"
מערכת ice | 
צוות אממה (צילום עמית עזריאל)
סוכנות הקריאייטיב והדיגיטל AMAMA מתחזקת ומתחדשת בשני לקוחות גדולים. הסוכנות נבחרה ללוות את פעילות התוכן והקריאייטיב של שניים מהמותגים הבולטים בישראל: רשת ההמבורגרים BBB ורשת הקמעונאות קשת טעמים. שני המותגים פועלים לאורך כל השנה בזירה הדיגיטלית, עם נוכחות משמעותית, קהלים נאמנים ודגש קבוע על חדשנות.
את ההובלה הקריאייטיבית של המותגים תנהל עדי מיכל, מנהלת הקריאייטיב של הסוכנות, ואת ניהול התוכן תוביל ליאור מרקדו יחד עם מנהלת הסטודיו קסניה חוליאקוב. על פי ההודעה: "הסוכנות תוביל את פעילות הסושיאל השוטפת של הרשתות, תיזום קמפיינים יצירתיים, ינהלו שיתופי פעולה עם טאלנטים ויובילו תהליכי מיתוג דיגיטלי חוצה פלטפורמות".
מתן אבני, מנכ”ל ובעלי הסוכנות, מסר: "המותגים היום לא מחפשים רק ספק תוכן. הם מחפשים שותף שעובד יחד איתם על הצעד הבא – אסטרטגית, קריאייטיבית ודיגיטלית. BBB וקשת טעמים הם כל אחד בדרכו מותג שמוביל ומכתיב את הקצב בשוק שלו, והעבודה איתם היא לונה פארק אמיתי ליכולות הקריאייטיב שלנו. טעים וכיף אצלנו”.

סוכנות AMAMA הוקמה בשנת 2015 ופועלת מחיפה. עם צוות של 14 אנשי מקצוע בתחומי הקריאייטיב, התוכן והדיגיטל, הצליחה הסוכנות לבסס עצמה כספקית אסטרטגית למותגים מובילים במשק בהם בנק מרכנתיל, תיאטרון חיפה, רשת בי-פרש, רשת ויוינו, נקסט אורבן, זוזוברה, היי-סנטר ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה