שיווק ופרסום
הריסון פורד מגיע לגמר הזמר במסכה: קמפיין ראשון לגלנמורנג'י בישראל
מותג הוויסקי היוקרתי גלנמורנג'י בקמפיין פרסומי ראשון בישראל בכיכובו של האייקון ההוליוודי הריסון פורד ובעלות של כמיליון שקלים. הקמפיין יעלה היום לראשונה במהלך שידור גמר התכנית הזמר במסכה בקשת 12




צילום: לכלן ביילי
הקמפיין למותג הוויסקי היוקרתי גלנמורנג'י
עוד ב-
יוסי ברזילי, נציג תאגיד היוקרה LVMH בישראל: "הקמפיין החדש של גלנמורנג'י, בכיכובו של הריסון פורד, מצליח לשלב בין קלילות מפתיעה לאיכויות העמוקות של הוויסקי הסקוטי המשובח. זהו מותג שיודע לספר סיפור – גם דרך הטעם, וגם על המסך".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה



