שיווק ופרסום

הריסון פורד מגיע לגמר הזמר במסכה: קמפיין ראשון לגלנמורנג'י בישראל

מותג הוויסקי היוקרתי גלנמורנג'י בקמפיין פרסומי ראשון בישראל בכיכובו של האייקון ההוליוודי הריסון פורד ובעלות של כמיליון שקלים. הקמפיין יעלה היום לראשונה במהלך שידור גמר התכנית הזמר במסכה בקשת 12

מערכת ice | 
הריסון פורד ואופירה אסייג (צילום שאטרסטוק, מסך קשת 12)
מותג הסינגל מאלט הסקוטי גלנמורנג'י מתאגיד היוקרה LVMH עולה היום (שלישי) לראשונה בישראל בקמפיין פרסומי בכיכובו של כוכב הקולנוע הבינלאומי הריסון פורד בעלות כוללת של כמיליון שקלים.
הקמפיין יעלה היום לראשונה במהלך שידור גמר התכנית "הזמר במסכה" וישודר בערוצים 12 ו-13 בפריים טיים (לאחר השעה 21:00, בהתאם לחוקי הרגולציה), ממהדורת החדשות דרך תכניות הריאליטי הנצפות MKR, רוקדים עם כוכבים, האח הגדול ועד לתכניות הלייט נייט.

צילום: לכלן ביילי 
הקמפיין, הכולל שני סרטונים, מציג את הריסון פורד כפי שטרם נראה קודם, על גבעה בסקוטלנד כשהוא לבוש קילט (החצאית הסקוטית המסורתית).
בסדרת הסרטונים המלאה תחת הכותרת "Once Upon a Time in Scotland" מככב פורד בדמות עצמו בסדרת מפגשים בסגנון של מאחורי הקלעים עם אנשי גלנמורנג'י בסגנונו הספק משועשע ספק ציני ספק מבוסם קלות.
 

הקמפיין למותג הוויסקי היוקרתי גלנמורנג'י

את הקמפיין כולו ביים השחקן-תסריטיאי-במאי זוכה גלובוס הזהב ג'ואל אדג'רטון, והוא צולם בתוך מזקקת גלנמורנג'י ובאזור ההיילנדס הסמוך למזקקה.
את קמפיין הטלוויזיה מלווה קמפיין המרה דיגיטלי שיעלה ברשתות החברתיות ובאתר ממכר האלכוהול "פאנקו" מבית גלובל וויין אנד ספיריט, יבואנית ומשווקת גלנמורנג'י בישראל.
 

 
יוסי ברזילי, נציג תאגיד היוקרה LVMH בישראל: "הקמפיין החדש של גלנמורנג'י, בכיכובו של הריסון פורד, מצליח לשלב בין קלילות מפתיעה לאיכויות העמוקות של הוויסקי הסקוטי המשובח. זהו מותג שיודע לספר סיפור – גם דרך הטעם, וגם על המסך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה