שיווק ופרסום
בגיל 42: רותם סלע נפרדת
רותם סלע הטאלנטית הבכירה ביותר בקשת 12 נפרדת בגיל 42 במפתיע: זו הסיבה | כל הפרטים
רותם סלע, הטאלנטית הבכירה של זכיינית קשת ואחת הפנים המזוהות ביותר בקמפיינים הגדולים בישראל, הובילה בהצלחה את התפקיד היוקרתי של פרזנטורית של סמסונג בישראל.
הקשר בין סלע לסמסונג החל כבר בשנת 2000, ובשנים האחרונות היא הובילה את הפעילות השיווקית של החברה בארץ, לצד פרזנטורים נוספים כמו עדן חסון, אגם בוחבוט, אודיה אזולאי ושחר סאול.
במהלך השנים השתתפה סלע בשורה של מהלכים בולטים. עם זאת, הפרידה מגיעה ברקע לאחר אישור תוכניות אסטרטגיות חדשות בחברה מה שהוביל לשינויים גם בנבחרת השגרירים המקומית, מה שמסיים את שיתוף הפעולה עם סלע, כך דווח ב"TMI" על ידי מיקי לוין.
מהחברה נמסר ל-ice: "סמסונג מובילה בימים אלה עדכונים באסטרטגיה הגלובלית, ובהתאם לכך מתבצעים שינויים גם בנבחרת השגרירים של החברה בישראל. מודים על הדרך והעבודה המשותפת עם רותם סלע".
כזכור, בסוף חודש נובמבר האחרון פרסמנו לראשונה ב-ice את השינויים שעושים בחברה, אחרי שנה אחת בלבד. עם זאת, יש לציין כי לא מדובר במשהו ייחודי. בסמסונג מבצעים אחת לתקופה החלפות וריענונים של ספקים, זו מדיניות קבועה וגלובאלית של ענקית הטכנולוגיה שמגדירה עדכונים תקופתיים.
המגמה התחילה בינואר השנה כאשר הענקית הקוריאנית החליפה את מינליין כמפיצה של מוצריה בישראל בניופאן, וזאת לאחר שיתוף פעולה של 26 שנה. במאי השנה, הוחלף משרד הפרסום היוקרתי שעומד על עשרות מיליוני שקלים ועבר לראובני פרידן מליאו ברנט.
עתה סמסונג מחליפה גם את גזרת המשפיענים והיח"צ. בכל הקשור לתקציב המשפיענים, בסמסונג מחליפים את משרד זאביק דרור במשרד הפרסום אברהם. בגזרת היח"צ - משרדו של דני לוי - המשרד שהכי מזוהה עם סמסונג בישראל, החליט שלא לגשת למכרז לאחר 8 שנים, ומי שזכה במכרז הוא משרד יועצי התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ.
עבור בן חורין אלכסנדרוביץ, אחד ממשרדי היח"צ הוותיקים והגדולים בישראל עם לקוחות כמו קבוצת פוקס, שטראוס, בנק מזרחי טפחות, אלטשולר שחם, מלונות אלרוב ועוד, מדובר בתקציב יוקרתי נוסף שעובר אליהם, כאשר רק באוגוסט האחרון תקציב יפאורה עבר אליהם - וזאת לאחר שלושה עשורים אצל רני רהב.
יש לציין כי רכש המדיה נשאר בידי פובליסיס כמו גם שיתופי פעולה של מדיה וקידום מכירות ואירועים, כמו גם קבוצת בלוסטון שעושים עם סמסונג אירועים וקידום מכירות ושיתופי פעולה בקרב קהלים שונים ומגוונים כמו צעירים ונוער שמממשיכים כרגיל. טרם ברורה גזרת הסושיאל ופרש.
מדני לוי תקשורת נמסר: "תודה למיה, אורנית, קובי, גיא, אוהד ועוד מלא אנשים מעולים על שמונה שנים מדהימות, עתירות אקשן והצלחות משותפות".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



