שיווק ופרסום

תקציבים חדשים במשרד היח"צ שירן פרץ: "לחזק אוכלוסיות מוחלשות"

אשת התקשורת ויחסי הציבור שירן פרץ מרחיבה את פעילות משרדה העצמאי ומצרפת תקציבים חדשים של שתי עמותות חברתיות משמעותיות: עמותת "נתינה בקליק" ועמותת "עולל" | כל הפרטים
מערכת ice | 
שירן פרץ (צילום יח"צ)
אשת התקשורת ויחסי הציבור שירן פרץ ממשיכה להרחיב את פעילות משרדה העצמאי ומצרפת בימים אלו תקציבים חדשים של שתי עמותות חברתיות משמעותיות: עמותת נתינה בקליק ועמותת עולל.
שתי העמותות פועלות בזירה החברתית מתוך שליחות, חיבור לשטח ומענה לצרכים אמיתיים של החברה הישראלית. במסגרת הפעילות המשותפת, מקדם המשרד שני מיזמים מרכזיים: מיזם עוצמה לחייל ומיזם תינוקות של החיים, אשר כל אחד מהם נוגע בלב אוכלוסיות שונות אך חיוניות.
מיזם עוצמה לחייל
המיזם פועל למען חיילים בסדיר ובמילואים, בדגש על ליווי, חיזוק נפשי וקהילתי, והענקת מעטפת תמיכה רחבה בתקופות עומס, לחימה ושחיקה. המיזם שם דגש על נוכחות אזרחית מחזקת, חיבוק חברתי, העלאת מודעות לאתגרים עמם מתמודדים חיילים גם לאחר החזרה הביתה, וחיבור בין המגזר האזרחי לבין מי שנושאים בנטל הביטחוני.
מיזם תינוקות של החיים
מיזם חברתי מרגש שמעניק מענה למשפחות צעירות, אימהות ותינוקות במצבי רגישות ומשבר. המיזם פועל מתוך תפיסה של ליווי, הכלה ונתינה, ומחבר בין תרומות, סיוע קהילתי ותמיכה רגשית. הדגש הוא על חיזוק התא המשפחתי כבר מהרגעים הראשונים של החיים, ומתן תחושת ביטחון ושייכות להורים ולילדים.
שירן פרץ, בעלת משרד יחסי ציבור עצמאי, מחזיקה כיום שורת לקוחות בולטים ומשפיעים, בהם עמותת נחמה והצלה לישראל, מטה ההסברה האזרחי, וכן נטלי דדון, אותה היא מלווה תקשורתית ברציפות במהלך ארבע השנים האחרונות. עבודתה מתמקדת בשילוב בין יחסי ציבור קלאסיים, ניהול משברים, חיבור לתקשורת הארצית והובלת נרטיבים חברתיים ואנושיים.
״החיבור לעמותות ולמיזמים חברתיים אינו מקרי. מדובר בבחירה ערכית שמבקשת להשתמש בכוחה של התקשורת כדי להאיר עשייה חיובית, לחזק אוכלוסיות מוחלשות ולהניע שינוי ציבורי אמיתי״, סיפרה שירן פרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה