שיווק ופרסום
קארוויז מציגה את הדור הבא של קניית רכב יד שנייה בישראל
חברת קארוויז, משיקה בימים אלו קמפיין מיתוג ענק שיבשר את כניסת החברה לשוק הרכב בישראלי. החברה פיתחה אלוגריתם שמוצא את הרכב המתאים לכל צרכן ולומדת לשפר את ההצעות לפי העדפות שלו.
חברת קארוויז, חברה המקשרת בין סוכנויות רכב לצרכנים משיקה בימים האחרונים קמפיין ענקי המבשר את כניסת החברה לשוק הרכב הישראלי. המערכת עובדת בשיתוף עם מגוון עצום של סוכנויות רכב בארץ ומציעה גם מימון במעמד החיפוש. בקמפיין החדש מציגה החברה את המערכת בדגש על האלגוריתם והייחודיות הטכנולוגית שעתידה לשנות את תרבות הצריכה בישראל
קארוויז הוא סטארטאפ חדש לחיפוש חכם של רכבים מסוכנויות רכב בארץ שנרכש לפני כשנה ע"י מימון ישיר, השיקו קמפיין ראשון שעלה בתחילת מרץ בסדרת פרסומות חדשה. הקמפיין מציג את הייחודיות של קארוויז כמערכת דיגיטלית חכמה לחיפוש רכבים, וכי בזכות האלגוריתם שהחברה פיתחה אין צורך להיות מומחה לרכב כדי למצוא את הרכב המתאים והטוב ביותר עבור הצרכן.
הקמפיין החדש, שמועלה ע"י משרד הפרסום ברוקנר-לוי-יער מורכב מסדרת פרסומות וידאו עם המסר המרכזי – המהפכה החכמה של רכבי יד השנייה. המהפכה שמיוצגת על ידי "החנונים" שפיתחו כלים המגדילים את ביטחון הצרכן ברכישה לצד כלים המפשטים את תהליך הרכישה, מייצרים מצב בו כבר אין צורך להבין ברכבים כדי לקנות רכב אמין המתאים לצרכי הלקוח. הקמפיין מובל ע"י משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית הרחבה.
"לא צריך יותר להיות מומחה מנועים כדי לרכוש רכב אמין המתאים בדיוק לצרכים שלנו" ציין גיא שטרן, מנהל פעילות קארוויז. "בבסיס המערכת שפיתחנו עומד אלגוריתם מתקדם לסינון תוצאות. האלגוריתם מאפשר שילוב בו זמנית בין מגוון אפשרויות ענק הכולל סינונים כמו: החזר חודשי מועדף, התאמה לילדים, ק"מ נמוך ביחס לשנתון, סינון לפי אביזר ספציפי, צבע הרכב ועוד. את התוצאות של האלגוריתם פוגש הצרכן בשניות לאחר שאלו עברו אימות פרטים במודעה מול משרד התחבורה להגדלת השקיפות והאמינות במידע. בצורה זו המערכת מתאימה לכל צרכן את הרכב הנכון עבורו וממשיכה ללוות אותו בהמשך המסע על מנת לשנות את ההמלצות והחלופות שהמערכת מציעה בהתאם לשינוי בהעדפות וטעמי הצרכן תוך כדי תהליך הרכישה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


