שיווק ופרסום

איש השיווק של מרץ: דרור בהט סמנכ"ל השיווק של yes

הקמפיין האחרון של yes בהשתתפות נועה קירל הצליח לסחוף מדינה שלמה, מאחורי הקלעים עומדים שורת אנשים מובילים בעולם השיווק והפרסום. מי בעצם הוביל את הקמפיין ומה יש לו לספר לנו על יום הצילום האחרון?
מערכת ice |  1
דרור בהט (צילום רמי זרנגר PEXELS)
אחד הקמפיינים הזכורים והאהובים מהתקופה האחרונה היה הקמפיין האחרון של +yes בהשתתפות נועה קירל, בסרטון נועה מטיילת ברחבי אירופה תוך כדי שהיא שרה: "כָּל הָרְחוֹבוֹת כְּבָר רֵיקִים, כָּל הָעוֹלָם הַזֶּה כֻּלּוֹ" ומצליחה להעביר את המסר השיווקי בצורה מושלמת וכבר חודש שלם שכולנו מזמזמים לעצמנו בראש את השיר מהקמפיין של yes.
מי שעומד מאחורי הרעיון המבריק, המקוריות והיצירתיות בטיימינג מושלם הוא דרור בהט סמנכ״ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי, שעשה את זה סופר נכון, בחרנו להעניק לו את התואר איש השיווק של מרץ.
מי אתה דרור בהט?
"דרור בהט, בן 53, נשוי לשירה ויחדיו יש לנו 4 ילדים, כ- 25 שנה בעולמות השיווק בעיקר בתחומי התקשורת. בתפקידי הקודמים כיהנתי כמשנה למנכ״ל טלכלל, סמנכ"ל מסחר ותעופה ב- IDB תיירות, סמנכ״ל שיווק ב-013 ברק וכסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes בשנים 2006-2010, בהן השקנו את שירות ה-VOD, שידורי HD, הממיר המקליט הראשון בישראל ועוד".
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
"איך הגעתי לשווק זו שאלה קשה, פשוט ידעתי שזה מה שאני רוצה ללמוד ולעשות. מבחינתי הקסם במקצוע הזה במגוון התחומים שבו, בעובדה שכל יום שונה מקודמו, ביכולת להשפיע, לגעת באנשים ,לחולל שינוי ולייצר ערך מוסף משמעותי ללקוחות".
רגע מיוחד שאתה זוכר מיום הצילום האחרון עם נועה קירל?
"על הסט, בצילום, הייתה תחושה מיוחדת מאד, לאור הסגר והמצב הכללי. רגע מרגש במיוחד היה המפגש בין נועה קירל, הפרזנטורית של  yes לבין נורית הירש. מפגש מיוחד בין כלת פרס ישראל,  ששיריה הם נכס צאן ברזל וללא ספק קונצנזוס בתרבות הישראלית כבר כ 50 שנה, לבין אחת הכוכבות הגדולות היום בישראל כאשר היא בת 20 בלבד. החיבור האישי והכימיה הטבעית והנהדרת בין השתיים, החיבור בין קלאסיקה ישראלית לחדש והמודרני, ובעיקר הפרגון והעבודה המשותפת הייתה מאד נכונה, מדויקת ומרגשת מבחינתי". 
מה היה האתגר הגדול ביותר בקמפיין האחרון?
"האתגר היה מצד אחד להמשיך לפתח את תדמית הנחשקות למותג, להפתיע, לייצר בולטות  ולעניין ומצד שני להניע לפעולה לבחירה בyes+ עם הצעת ערך רלוונטית. הפיצוח הגיע דרך השילוב הנכון בין תסריט רלוונטי ועדכני לתקופה בשילוב אלגנטי של התוכן המוביל והבלעדי שלנו". 
מה הוא מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
"בצחוק אני נוהג להגיד שמנהל שיווק טוב צריך סכיזופרניה קלה: הוא צריך לראות  את התמונה הגדולה כולה אך גם לרדת לפרטים הקטנים. להסתכל רחוק על העתיד ומנגד להישען ולהכיר את ההיסטוריה של המותג והחברה. בעיקר הוא צריך לוודא כל העת שהוא פועל בנתיב הנכון לשיפור תוצאותיה העסקיות של החברה". 
איזה טיפ היית נותן למנהלי שיווק בתחילת דרכם?
"הטיפ שלי טריוויאלי אבל לא מצאתי קסם אחר. הרבה עבודה קשה, אין קיצורי דרך ובעיקר לדאוג להיות במקומות שיש ממי ללמוד ולהתקדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר מזמן היה צריך לשנות את שם ההתמודדות הזו
    הזקן 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום איש השיווק של החודש משרד הפרסום שהפעיל הכי הרבה לחץ
    סגור