שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר בקמפיין חדש, זה הסכום שהושקע בו

הקולקציה החדשה של SIS בעיצובה של נטע אלחמיסטר, הגיעה בחנויות ובאתר החברה ומושקת בקמפיין חדש שצולם באוירה אורבנית ברחובות העיר ניו-יורק, על בניינים אייקוניים ובאזור הסוהו האופנתי
כפיר אדר | 
קמפיין נטע אלחמיסטר (צילום ICONZBYMEDIO)
"SIS by NETA " - היא סנונית ראשונה מתוך מספר קולקציות עתידיות בעיצובה של נטע אלחמיסטר. הקולקציה החדשה - SIS by NETA, תכלול מגוון רחב של סטים בעיצובה של אלחמיסטר, במגוון גזרות, מידות וצבעים. הקולקציה תכלול טופים, גוזיות וטייצים בצבעוניות על זמנית בגוונים של לבן, תכלת, ניוד, מייקאפ, שחור וזית.
הקולקצייה בהשראת לוקיישן הצילום, העיר ניו יורק, בגזרות גבוהות וקווים חדים לצד צורות מעוקלות המשלבות נוחות מבלי לוותר על הסטייל. ההשקעה בקמפיין החדש נאמדת בסכום כולל של כ-500 אלף שקל.
 נטע אלחמיסטר מסרה: ״אני גאה ומתרגשת לחשוף את קוו בגדי הספורט בעיצובי. כאחת שאורח חיים בריא, בגדי ספורט ואימונים הם דרך חיים, החלטתי ליישם ולהגשים את כל משאלות ליבי ולתת לי ולנשים רבות את הנוחות המירבית, לצד סטייל ואופנתיות מבלי לוותר האחד על השני. קו בגדי הספורט הינו בגדר הגשמת חלום ואני רוצה להודות לשותפים שלי חברת מאניה ג'ינס שהולכים איתי יד ביד״. 
קולקציות הספורט של SIS  מציעה בגדי ספורט אופנתיים המשלבים טרנדיות עכשווית, המשלבים בדים נושמים וטכונולוגית תפירה מיוחדות וחזקות במיוחד. הקולקציות משלבת אופציות רבות המאפשרות ללכת עם בגדי הספורט כמעט לכל מקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה