שיווק ופרסום

רוני גבריאל שדה בתקציב חדש: זה מותג השעונים שיפרסם

תקציב חדש ל"בכמה מילים": מותג שעוני היד Watches Mishka מצטרף למשרד האסטרטגיה של רוני גבריאל שדה

מערכת ice | 
רוני גבריאל שדה (צילום לינה מיארה)
תקציב חדש למשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "בכמה מילים" של איש היח"צ רוני גבריאל שדה: מותג שעוני היד הישראלי הוותיק "Mishka watches", המעצב ומייצר שעוני יד בקונספט של אופנה בת קיימא מצטרף לשירותי יחסי הציבור והאסטרטגיה של המשרד.
במסגרת מהלך זה, ישמש יועץ התקשורת, רוני גבריאל שדה, בתפקיד מנהל יחסי הציבור של מותג השעונים ויוביל את המהלכים התקשורתיים עבורו בישראל.
מותג Mishka watches נמצא בבעלותו ובניהולו של מתן אדרי והוא מעצב ומייצר שעוני יד מעצים שעברו תהליכי מחזור. לכל שעוני היד של Mishka Watches יש שם וסיפור מיוחד והם מעוצבים בהשראת דמויות ממשפחתו של מתן, יזם המותג. עוד יצוין כי עבור כל שעון שמוכר המותג הוא נוטע בשיתוף קק"ל עץ עבור הלקוחות.
 
כידוע, רוני גבריאל שדה הוא יועץ אסטרטגי, מרצה ועוסק בתחום התוכן בעשור האחרון שימש כמנהל התקשורת היזומה של דוברות עיריית ירושלים, יועץ אסטרטגי ויחסי ציבור לחברי כנסת, מנהל דיגיטל לנבחרי ציבור וכן הוביל מהלכי יחסי ציבור למותגי בוטיק ולעסקים.
רוני גבריאל שדה מסר: "תודה על הבחירה בי להוביל את יחסי הציבור של המותג. זכות גדולה לפעול לקידום מותג בעל מטרות סביבתיות לצד עסקיות".
כזכור, העולם חווה בשנה האחרונה מחסור חמור בשעוני יוקרה. רולקס, חברת שעוני היוקרה המוכרת בעולם, הודתה לאחרונה שהייצור הנוכחי אינו מסוגל לענות על הביקוש, ובפני מישקה ניצבת הזדמנות למלא את הוואקום שנוצר מהמחסור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה