שיווק ופרסום

זו החברה הישראלית שחשפה את הפרסומת שלה לסופרבול

אירוע הספורט הענק שמשגע את ארצות הברית יקבל גם זווית ישראלית, עם פרסומת של מאנדיי שנחשפה במיוחד לקראת אירוע הענק
מערכת ice | 
הפרסומת של מאנדיי (צילום מאנדיי)
הסופרבול, אחד מאירועי הספורט הגדולים שלה השנה ולא פחות חשוב - שואו של הופעות, פרסומות ויצירתיות, ייערך בעוד מספר ימים בלילה בין ראשון לשני (14 בפברואר, 01:30 שעון ישראל).
חברת מאנדיי (monday.com) הישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, חושפת הערב (רביעי 9.2) את הפרסומת שתשודר בסופרבול, זאת כחלק מקמפיין הפרסום הרחב ביותר של החברה, אותו מוביל צוות השיווק הפנימי של מאנדיי, שעלה בימים האחרונים בארה"ב ובהמשך לטיזרים שפרסמה בשבוע שעבר.
בפרסומת הסופרבול מציגה מאנדיי עולם עבודה ללא גבולות כפי שמערכת ההפעלה של החברה מאפשרת לכל אחת ואחת בכל תפקיד, בכל ארגון, בנייה מאפס של תהליכי העבודה בפשטות ובאופן אינטואיטיבי.
בדומה לאסטרטגיה השיווקית של החברה, הפונה באופן ישיר ונגיש למשתמשי הקצה ונותנת להם את הכח לבחור, בחרו במאנדיי לפנות למיליוני הצופים בבית שהם קהל פוטנציאלי עצום לשימוש במערכת. למאנדיי כיום כ-127,000 לקוחות, כ-70% מהם חברות בתעשיות שאינן טכנולוגיות, מעסקים קטנים ועד ארגוני ענק גלובליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה