שיווק ופרסום

רן דנקר מתגלגל במדרגות: פרסומת השבוע של ice

המאבק על לקוחות האינטרנט והסטרימרים מגיע לעוד קמפיין, הפעם בלי לעצבן את המתחרים, אלא פשוט בבחירה של פרזנטור חדש,  עם אחד השמות הכי חמים בארץ  שהראה יכולות מרשימות על הסט
שירה יום טוב | 
רן דנקר בפרסומת של סלקום (צילום יח"צ)
סטרימרים, אינטרנט, סיבים, מלחמת השירות  מסביבנו מזינה את מקבצי הפרסומות עם כל הטוב שיש לפרסומות להציע. אל הקמפיינים עתירי התקציבים  ובעלי הפרזנטורים הנוצצים מצטרפים גם סלקום שהשיקו שירות חדש עם קמפיין חדש ופרזנטור חדש.
השם החם רן דנקר התחיל להופיע השבוע בקמפיין החדש תחת הסלוגן "כשזה זה- זה זה!. דנקר מצידו אפילו חלק בפיצוח הבריף, עד שהרגיש שזה זה כמובן, והפתיע על הסט בגלגולים מהמדרגות וטיולים ליליים על הגג. במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, שעומד מאחורי הקמפיין,  חושפים קצת ממאחורי הקלעים של קמפיין  סלקום Fiber TV.
 


דבר המשרד
פיצוח הבריף בא במקביל מאתנו ומרן והשתלב בצורה מושלמת עם הצעת הערך של סלקום-שירות שכל בית בישראל צריך. כולם צופים בסטרימינג, כולם צריכים תשתית אינטרנט עוצמתית לצפייה איכותית, והחיבור בין השניים לשירות אחד, למעשה מבטא את ה- Match מושלם. פיצוח הבריף נולד מתוך התובנה הצרכנית שמתייחסת לכל אחד ולסיטואציות שלו בחיים, וכשקורה הרגע הזה, מרגישים שזה זה. הליהוק היה מאוד חשוב מלכתחילה, השקענו הרבה, הרגשנו שהשיבוץ של רן כפרזנטור החדש של סלקום הוא בינגו מבחינת אהדה ציבורית, אהבה, המקום שהוא נמצא בו מבחינת הקריירה ב-2022.
סיפור מבניית הקמפיין
סצנת המדרגות הייתה מאתגרת. הגלגול על המדרגות שנעשה פעמים רבות, גם ע"י כפיל מקצועי,  אך גם ע"י רן היה לגמרי לא פשוט והחסיר לכולנו פעימה בכל טייק. אין ספק שרן עשה זאת במקצועיות על ובאופן מושלם מבלי להתלונן, כשכל הצוות מאחוריו מפרגן ומריע לו.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כשזה זה- זה זה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור של רן למסר הקמפיין "כשזה זה זה זה". זה היה בול מבחינתו, שהוא הולך עם הלב שלו, עם האינטואיציה שלו וזו גם דרך החיים שלו. המסר גרם לרן להתחבר לזה בצורה מיידית והפך את כל ההפקה לקלילה וזורמת, כי כשזה זה- זה זה!
קרדיטים משרד פרסום:
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב | Publicis 
שם הפרסומת: כשזה זה זה זה 
מנכ״ל: רונן גולדשמידט 
מנכ״ל משותף: יגאל שמיר 
משנה למנכ״ל וסמנכ"ל קריאטיב: עדי ברונר
קריאטיב: דודי בן סימון, רונן לוין, שאול אלון  
סמנכ״לית לקוחות: שרית קורונל 
סופרוויזרים: אביה שטיינברג, ליאור מרקוס 
תקציבאות: ירדן גרוס 
מנהלת מח' הפקה: מירי סלהוב מודעי
מפיקה: אלה שרייר
סמנכ"ל דיגיטל: דורון לוינשטיין
במאי: יונתן גורפינקל 
הפקה: ג'ימיני קריאטיב הפקות
צלם: מנו קדוש
עורך: שי אפלברג
מנהל לקוח מדיה: רן שהרבני
מנהל קמפיין: גיא בן שושן
קרדיטים לקוח סלקום:
מנהלת תחום פרסום- שרית בן עזרא
מנהלת פרסום - שירלי קונקה
מנהלת מדיה- הילה גלעם מוריס 
מנהלת סושיאל- יובל רון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה