שיווק ופרסום

רוני סופרסטאר בג'וב חדש: זה הסכום שהושקע בקמפיין בכיכובה

רוני דואני שילדה לפני כחודשיים וחצי, החלה להופיע שוב על המסך בסוף השבוע האחרון, הפעם בקמפיין חדש שעעולה בכיכובה
מערכת ice |  3
רוני דואני בקמפיין פרימור (צילום גבע טלמור)
רוני דואני שהפכה לאושיית כושר וילדה לאחרונה, נבחרה להוביל לראשונה את הקמפיין החדש של מותג המיצים "פרימור". הקמפיין, יצא בסוף השבוע תחת הסיסמא, "יותר טבעי להתעורר עם פרימור", בהפקת משרד הפרסום יהושע/TBWA וחברת "אודיני". הקמפיין יפרש במדיה רחבה ויכלול סרטון פרסומת לטלוויזיה ופעילות דיגיטל נרחבת, בהשקעה כספית של כשלושה מיליון שקלים. 
בפרסומת נראית דואני מתעוררת בבוקר, אבל לא במיטה, אלא כשהיא תלויה הפוך על מתח, ומיד היא יוצאת מהבית לאימון בוקר, דרך קיר טיפוס. היא עוברת לריצה בשדה ומגיעה לפרדס, שם היא פוגשת את אריה - עובד פרימור שמתקשה לסחוט במרץ על הבוקר, והיא מעודדת אותו להתעורר ולסחוט במרץ, לבסוף הם מסכימים שהכי טוב שאריה יכול לעשות על הבוקר הוא לשתות לפחות מיץ תפוזים טעימים, והם מרימים לחיים עם שתי כוסות מיץ תפוזים. 
הפרסומת צולמה בפרדסים של קיבוץ גת בצל עצי התפוזים, כשהשחקנים והניצבים מייצגים את אנשי הקיבוץ, חלקם אף לוהק מהקיבוץ. לדברי שרונה ויינטרוב-זיגדון, מנהלת שוק מקומי של חברת "גניר-פרימור", סיבת הבחירה ברוני היא החיבור הטבעי שלה עם ערכי מותג פרימור שהם בריאות, טבעיות, הומור, קלילות, אורח חיים בריא, לייף סטייל.
 
"במהלך הצילום זכינו ליום מקסים ומלא בשמש בין ימים גשומים ואפורים. רוני נהנתה מכל רגע והפגינה רעננות, אנרגיה  במהלך כל יום הצילומים הארוך שנמשך אל תוך הלילה". המותג "פרימור הינו מותג המיצים הסחוטים המוביל בישראל, מחזיק מעל ל-55% מנתח השוק. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוני (ל"ת)
    הדס 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פרסומת איומה (ל"ת)
    רובי 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליהוק גרוע לא מתאימה (ל"ת)
    אבי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור