שיווק ופרסום

מערך הסייבר הלאומי בקמפיין: כך תגנו על מצלמות האבטחה

נכון להיום קרוב ל-66,000 מצלמות ביתיות ומצלמות אבטחה בישראל חשופות להשתלטות מרחוק בשל סיסמת ברירת המחדל שלא הוחלפה בעת התקנת המצלמה. מערך הסייבר הלאומי יוצא בקמפיין לשמירה על הפרטיות שלכם 
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר (צילום pexels)
מערך הסייבר הלאומי יוצא היום (שלישי) בקמפיין להגברת המודעות לנושא וקורא לאזרחים ולארגונים לבצע פעולות פשוטות להגנה על הפרטיות שלהם.
נכון להיום קרוב ל-66,000 מצלמות ביתיות ומצלמות אבטחה בישראל חשופות להשתלטות מרחוק בשל סיסמת ברירת המחדל שלא הוחלפה בעת התקנת המצלמה. בשנה האחרונה התקבלו דיווחים מאזרחים ובתי עסק על פריצה למצלמות שלהם.
בשל כך קורא המערך לאזרחים ולארגונים לבצע פעולות פשוטות להגנה על הפרטיות שלהם. דבר ראשון: להחליף את הסיסמה שמגיעה עם המצלמה ומפורסמת באופן פומבי, לסיסמה ייחודית.

קמפיין מערך הסייבר הלאומי
במסגרת הקמפיין יועברו גם דגשים מניעתיים למשרתי צה"ל, תיעשה פנייה יזומה לרשויות מקומיות ולארגונים שנמצאו חשופים, כמו כן יפורסמו גם מדריכי הגנה לבתי עסק.
מצלמות ביתיות רבות מצויות בחולשת אבטחה. אמצעי שאמור לשמש כאמצעי נגיש ונפוץ לבקרה על הנעשה בבית בעסק יכול להפוך ברגע למחדל בהגדרת הפרטיות של כל אחד מאיתנו. לרוב הן מגיעות עם סיסמת ברירת מחדל שידועה לכל. מעבר לפגיעה בפרטיות, ההשתלטות על המצלמה מאפשרת הקלטת מידע ושמירת תמונות למטרות של גניבת נתונים, שיבושם, התחזות ואף סחיטה. באמצעות הפריצה למצלמה ניתן לראות מי נמצא בבית ומתי, תכולת הבית, שגרת היום ומידע נוסף שפוגע בפרטיות.
 
כדי לצמצם את הסיכון, במערך הסייבר הלאומי ממליצים על עשר פעולות פשוטות להגנה על המצלמה הביתית: החלפת סיסמה, וידוא ההגדרות, שמירת הסיסמה החדשה, הזדהות חכמה, מיקום המצלמה במקום שיפגע כמה שפחות בפרטיות, כיסוי עינית המצלמה ועוד מספר המלצות מפורטות המצויות ונגישות באתר הסייבר הלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו אין בקדור בכל המצלמות הסיניות (ל"ת)
    גיל 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור