שיווק ופרסום

דייסון מציגה מוצר שילך אתכם לכל מקום

ענקית שואבי האבק דייסון יוצאת במהלך מהפכני ומשיקה מערכת אוזניות שמטהרות אוויר יחד עם חוויית אודיו מלאה. מתי יגיע המוצר לחנויות?
מערכת ice | 
אוזניות דייסון (צילום צילום מסך)
דייסון כבר הפך לשם נרדף לשואב אבק חזק במיוחד, וסביר להניח שכבר שמעתם את השם שלו לא פעם בשיחות עם בני משפחה או חברים. כעת, לאחר ההצלחה של שואב האבק, דייסון מגדילה את ההיצע שלה עם השקת האוזניות 'מטהרות האוויר' שלהן בשם Dyson Zone.
ה-Dyson Zone יציע לקונים גם אוויר טהור וגם אודיו טהור שיחוללו מהפכה בתחום הטכנולוגי לתמיד. עם זאת, יש עוד הרבה מה לגלות על ההשקה האחרונה של דייסון, כמו איך הן פועלות, מתי הן עומדות לצאת ועוד. ה-Dyson Zone הוא המותג הראשון אי פעם של מטהר אוויר לביש. הוא לוכד זיהום עירוני, גז, אלרגנים וחלקיקי חומרים, וכל זאת תוך ביטול רעשים לא רצויים ומציע אודיו טהור לתוך האוזניים.
 
ההמצאה הזו כמובן לא נולדה בן לילה. צוותים ברחבי בריטניה, סינגפור, מלזיה וסין התכנסו לבערך שש שנים של פיתוח ויותר מ-500 אבות טיפוס כדי ליצור את ההצעה פורצת הדרך הזו. אפשר להניח שזו תגובה למגיפת הקורונה המתמשכת, אבל עלינו לזכור שאוויר איכותי היה צורך חיוני גם שנים קודם לכן. למעשה, ארגון הבריאות העולמי מעריך כי "9 מתוך 10 אנשים ברחבי העולם נושמים אוויר החורג ממגבלות המזהמים המנחות של ארגון הבריאות העולמי", כך על פי ההודעה לעיתונות של המותג.
 
לא רק שיש צורך באוויר נקי הם אומרים, אלא "יותר מ-100 מיליון אנשים נחשפים לחשיפה לרעש ארוכת טווח מעל הנחיות ארגון הבריאות העולמי"
מתי תוכלו לקנות את האוזניות לטיהור האוויר של דייסון? בעוד שרבים עשויים להיות להוטים לשים את ידם על האוזניות החדשות Dyson Zone, הן לא יהיו זמינות עד סוף 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה