שיווק ופרסום

אייל קיציס מככב בפרסומת החדשה של כלל ביטוח

הישראלים חוזרים לתכנן את החופשות שלהם לקראת הפסח והקיץ המתקרב וחברת כלל ביטוח פיננסים, באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, יוצאת בקמפיין חדש לכרטיס דיגיטלי נטען שנועד לקצר לכם זמן ובירוקרטיה רפואית
מערכת ice |  1
איל קיציס (צילום יח"צ)
לקראת פסח והקיץ המתקרב, ועם עונת הנסיעות בפתח, כלל ביטוח ופיננסים יוצאת בקמפיין חדש ל-כלל PAY. הכרטיס הדיגיטלי נטען לשימוש בחו"ל, ומיועד לתשלום עבור שירותים רפואיים, בדיקות ותרופות, בזמן אמת. הקמפיין עולה בכיכובו של אייל קיציס, פרזנטור החברה.
 

כלל ביטוח ופיננסים משיקה את כלל PAY בקמפיין טלוויזיוני חדש. הכרטיס הדיגיטלי משמש גם לבקרות אירוע רפואי, דרך אפליקציית הלחצן של כלל.

 


מדובר במהלך שיווקי ייחודי בענף הביטוח והפיננסים, כלל היא חברת הביטוח היחידה שמציעה ללקוחותיה שירות מסוג זה. המצטרפים לביטוח הנסיעות של החברה מקבלים כרטיס דיגיטלי נטען, לתשלום מידי בגין הוצאות רפואיות בחו"ל, וזאת מבלי להוציא כסף מהכיס וגם מבלי להגביל לרשימה סגורה של רופאים פרטיים.
התשלום מתבצע ישירות דרך אפליקציית הלחצן של החברה, בתהליך קל, מהיר ופשוט. 

הפרסומת החדשה של כלל מאופיינת בסצנות קלילות והומוריסטיות בהן קיציס מתרועע עם הנוסעים לחו"ל כשבכול הסצנות נדרש שירות רפואי. הקמפיין מראה שבזכות כלל PAY נחסך ללקוחות הרבה כאב ראש ובירוקרטיה. 
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה להוביל את החדשנות בענף ומשיקה מהלך שיווקי ייחודי מסוגו בענף הביטוח בישראל – "כלל" PAY.
 

עוד אמרה שבד כי "אחרי שנתיים מורכבות של התמודדות עם נגיף הקורונה, הישראלים חוזרים לטוס ואנו משיקים עבורם כרטיס דיגיטלי נטען לשימוש בחו"ל, בקרות אירוע רפואי, באמצעותו ניתן לשלם עבור שירותים רפואיים, בדיקות ותרופות בחו"ל, בזמן אמת, מבלי להוציא כסף מהכיס".

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם כלל בחרו באיזה מזרחי יוצא אתיופיה
    7899 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרסם את כלל ביטוח? או שזה שמור רק לחץלבנבנים שמאלנים מצפון תל אביב. כלל לכן ביטוח בחברתכם לעולם לא אעשה.
    סגור