שיווק ופרסום

וואלה!שופס מאפשרת לכם למכור מוצרים ושירותים, כך תעשו זאת

רון שולויס, מנכ"ל וואלה שופס הודיע במסגרת ועידת האי קומרס על 'וואלה! שופס מרקט' - במסגרתו כל מי שיש לו מוצר או שירות יכול להציע אותם למכירה בכל אתרי וואלה שופס
מערכת ice | 
וואלה שופס (צילום freepik, pexels)
רון שולויס, מנכ"ל וואלה! שופס הודיע במסגרת ועידת האי קומרס, ועידת הסחר האלקטרוני הבינלאומית של ישראל ה-9, על השקה רשמית של שירות חדש המיועד למוכרים קטנים וגדולים, יוצרים, מעצבים, ובעלי עסקים - וואלה!שופס מרקט - במסגרתו כל מי שיש לו מוצר או שירות יכול להציע את המוצר או השירות שלו למכירה בכל אתרי וואלה!שופס (וואלה שופס, Shop5, מאמא גורו ועוד).
השירות מאפשר פתיחת חנות תוך 24 שעות והעלאת מוצרים ללא הגבלה, עם שליטה מלאה מצד המוכר. מאז השקת וואלה שופס! מרקט בתחילת השנה הצטרפו לשירות מאות מוכרים שמציעים למכירה אלפי מוצרים.
 
בנוסף, החנות האינטרנטית ישראכרט עסקים בשיתוף עם וואלה! שופס הודיעו  במסגרת כGoEcommerce ועידת הסחר האלקטרוני ה9 של ישראל  על השקת שת"פ חדש ביניהם, שיאפשר לכל בעלי החנויות על פלטפורמת החנות האינטרנטית של ישראכרט עסקים לפתוח חנות בוואלה! שופס מרקט ולמכור את המוצרים שלהם גם לקהל הלקוחות של אתרי וואלה! שופס בלחיצת כפתור, ועל ידי כך ליהנות מחשיפה לקהלים גדולים בעלויות מינימליות, ללא סיכון וללא התחייבות.
"וואלה! שופס מרקט מאפשרת היום לכל מוכר, בין אם יש לו מוצר אחד בלבד או אלפי מוצרים במגוון, להצטרף כמוכר באתרי הסחר הגדולים בישראל בלחיצת כפתור ובמינימום סיכון, ולמעשה מצמצמת את החסמים הקיימים היום בשוק למוכרים קטנים ובינוניים." אומר גיא רוטברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי בוואלה! שופס, "הבשורה לצרכן היא הגדלת המגוון - שתאפשר רכישה של מאות אלפי מוצרים מתוך עשרות קטגוריות במקום אחד נוח לשימוש. הגדלת המגוון תוביל להגברת התחרות וכפועל יוצא מכך גם לירידת מחירים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה