שיווק ופרסום

ישראל בידור מציגה: ערוץ חדש בהשקעה של 2 מיליון שקלים

פלטפורמת התוכן הגדולה ביותר באינסטגרם בישראל משיקה פלטפורמת תוכן חדשה המתמקדת בתכנים מעולמות הקולינריה בשם "ישראל בישול". כחלק ממהלך ההשקה: טקס נבחרי האוכל, לראשונה בישראל בהנחיית נועה רוזין
מערכת ice | 
ישראל בידור (צילום יחצ)
קבוצת Z platporm, חברת האם של פלטפורמת התוכן הגדולה ביותר באינסטגרם בישראל "ישראל בידור" (מיליון ו-200 אלף עוקבים) משיקה פלטפורמת תוכן חדשה המתמקדת בתכנים מעולמות הקולינריה בשם "ישראל בישול". כחלק ממהלך ההשקה: טקס נבחרי האוכל, לראשונה בישראל.
בתאריך 03.07.22 יתקיים במתחם האוכל "DNA-TLV" במגדלי עזריאלי בתל אביב אירוע השקה מושקע במיוחד לערוץ האוכל החדש של ישראל "ישראל בישול" בחסות רשת המרכולים "שופרסל" במסגרתו יתקיים טקס נבחרי השנה של ישראל בישול בו יבחרו הקהל את הזוכים בתחום הקולינריה בארץ.
קבוצת Z Platporm, חברת האם של אימפריית הבידור והתוכן הישראלית "ישראל בידור", החברה היחידה בארץ אשר מתעסקת ביצירת תוכן ייחודי וחדשני לסושיאל מדיה, הקימה חטיבה חדשנית בתחום הפודיז הנקראת "ישראל בישול" בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. הפלטפורמה כוללת: צוותי תוכן לסושיאל מדיה, צוותי הפקה לאירועי פודיז ייחודים, סדרות פודיז לסושיאל ועוד. את החטיבה מובילים כעשרה אנשי צוות המתמחים בתחום הקולינריה ויצירת תוכן. והם מצטרפים ל-45 העובדים האחרים בקבוצת Z וישראל בידור.
לאירוע ההשקה מוזמנים שפים מובילים וכלל משפיעני האוכל של ישראל ממגוון הפלטפורמות השונות לצד סלבס ואנשי עסקים משפיעים. באירוע יתקיים טקס עתיר פרסים הזוכה לשם "משפיעני הפודיז של ישראל" בהנחייתה של נועה רוזין בו יוכרזו 32 זוכים בקטגוריות השונות. איסוף הנתונים יבוצע על ידי הצבעות בעמוד "ישראל בישול". האירוע ייחתם בהופעה של הזמרת אנה זק.
קבוצת Z חושפת כעת כי כחלק מההשקעות הצפויות ביצירת תכנים תשקיע הקבוצה עד סוף שנת 2022 כ-10 מיליון שקלים ביצירת תוכן ייחודי וחדשני. עוד ניתן לספר, כי עד סוף השנה יוקמו ערוצים נוספים ברשתות בבעלות הקבוצה בתחומי האופנה, פיננסים וספורט. הם יתווספו לערוצים הקיימים של הקבוצה בתחומי הבידור, חדשות, גיימינג וכעת בישול.  
עדיאל מופסיק, שותף ומנכ"ל Z Platporm וישראל בידור: "הקבוצה הקימה חטיבה חדשנית בתחום הפודיז הנקראת "ישראל בישול" בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, הפלטפורמה כוללת בתוכה: צוותי תוכן לסושיאל מדיה, צוותי הפקה לאירועי פודיז ייחודים, סדרות פודיז לסושיאל ועוד. את החטיבה מובילים כעשרה אנשי צוות המתמחים בתחום הקולינריה ויצירת תוכן. החיבור עם שופרסל כנותנת חסות נוצר מתוך תפיסה עתידנית של שופרסל בפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות ובפרט בקרב דור ה-Z, אנו בטוחים כי שיתוף פעולה זה יוביל להצלחה רבה וליצירת תכנים משמעותיים בעולמות הפודיז ובכלל".
ניר מטוסביץ, המשנה למנכ״ל ומנהל אגף סחר ושיווק קבוצת שופרסל: ״שופרסל משקיעה ביצירת תכנים איכותיים במגוון רשתות חברתיות, כערך מוסף להעמקת הקשר עם קהל הלקוחות שלנו. אנו שמחים להעניק חסות לפלטפורמה חדשנית ופורצת דרך שתחזק את עולם הקולינריה בישראל.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה