שיווק ופרסום

מלונות אסטרל עוברים לידיים חדשות: מי זכו בתקציב היח"צ?

רשת 'אסטרל' מחזקת מעמדה בתיירות הישראלית: יחסי הציבור הועברו לגלאי תקשורת שבעת מלונות הרשת, ובהם הרכש האחרון "מלכת שבא", ינוהלו במחלקה שהובילה גופי תיירות כמו עיריית ירושלים, מנו ספנות ופסטיבל פסלים חיים. המנכ"ל: "כבוד לצרף לקבוצה את רשת אסטרל, ששינתה ומשנה את פני המלונאות באילת וישראל"
מערכת ice | 
מלונות אסטרל (צילום יח"צ)
חברת יחסי הציבור "גלאי תקשורת" מקבוצת Baysberg Team תנהל את יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של קבוצת המלונאות אסטרל. גלאי תוביל בנייה של תכנית אסטרטגית-תקשורתית ותיישם אותה בפעילות מול העיתונות המסורתית, בלוגים ומשפיענים. רשת אסטרל מונה כיום שבעה מלונות, ובהם מלון "מלכת שבא", שנרכש בשנה שעברה מידי איש העסקים יצחק תשובה. הרשת הוקמה ב-1995 על-ידי אשר גבאי ובני זרח. 
"גלאי תקשורת" נרכשה בסוף 2019 על-ידי האחים גל ואלמוג בייסברג ומוזגה לתוך קבוצת "Baysberg team". הקבוצה מספקת מעטפת שיווקית נרחבת באמצעות חברות אסטרטגיה, דיגיטל, סושיאל, מיתוג, תקשורת בינלאומית, מגזרים, ניהול משברים ועוד ליותר ממאה ארגונים. 

בין לקוחות החברה: ההסתדרות הלאומית, מכון וינגייט – המכון הלאומי למצוינות בספורט, קבוצת הג'רוזלם פוסט-מעריב, רשת חנויות הביגוד תמנון, מכון דוידסון – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, ענקית הקמעונאות ויקטורי, היבואנית ויליפוד, החברה למתנ"סים, מרכז בגין, ספיישל אולימפיקס ועוד.
בין הלקוחות בהם מתגאה מחלקת התיירות והתרבות של גלאי ניתן למנות את עיריית רחובות לצד הרשות לפיתוח ירושלים, שבמסגרת התקשורת הבינלאומית שלה השנה בוצע אחד המהלכים הנרחבים ביותר אי-פעם של המרתון העירוני עם הבאת פליטה אוקראינית שזכתה במרוץ. פסטיבלים כמו ערבסק, פסלים חיים, פיסול בחול ואשדודאנס. פרויקטים ממשלתיים כמו "תרבות שווה" של משרד התרבות והספורט. וחברות כמו מנו ספנות. 
מנכ"ל קבוצת בייסברג, אלמוג בייסברג: "בפני ענף התיירות הישראלי עומד אתגר אדיר. צרכן התיירות הישראלי, שהרגיש במשך שנתיים של קורונה כמוגבל, יצא לחופשי ומחפש איפה לנפוש. התחרות על ליבו וכיסו חמה מתמיד ומציבה בפניו אפשרויות בארץ ובעולם. אנו שמחים לכל אתגר, ובמיוחד לכאלו שמיטיבים עם הציבור ועם כלכלת ישראל כאחד."
עודד איזק, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת המלונות: "אסטרל מזנקת קדימה בסדרה של מהלכים, שיבססו את מעמדה, כרשת מובילה בענף התיירות הישראלי. חיזוק המערך השיווקי שלנו הוא מהלך מתבקש עם התרחבות הרשת ומצאנו בגלאי תקשורת את השותפים המתאימים להצלחת המהלכים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה