נדל"ן ותשתיות

מלון מלכת שבא מצטרף רשמית לרשת מלונות אסטרל

אחרי שרשות התחרות אישרה את המכירה של יצחק תשובה בסכום כולל של 458 מיליון שקל, הרשת קיבלה את אישור הממונה ותחל בניהול המלון כבר בימים הקרובים, הבעלים בני זרח: "שמנו לעצמנו מטרה לצמוח ולהתבסס בעיר אילת"
אריאל נוי |  2
בני זרח (צילום פרטי)
רשת מלונות אסטרל, המונה 6 מלונות באילת, קיבלה את אישור הממונה ומודיעה על השלמת רכישת מלון מלכת שבא. היקף הרכישה נאמד בכ-458 מיליון שקלים. החל מאמצע החודש הנוכחי, הרשת תחל בניהול המלון.
כזכור פורסם ב - ice  הרשות לתחרות מסרה ליצחק תשובה יש אישור למכור את מלון תשובה נותר רשמית ללא מלונות בישראל, עבור המלון באילת יקבל 200 מיליון שקל במזומן במסגרת עסקה של 450 מיליון שקל, כשלתשובה חוב שמן על המלון אותו יוכל לפרוע, כעת אין בידיו עוד בתי מלון ברחבי הארץ.
מלון "מלכת שבא" הינו בין הגדולים והבולטים בעיר אילת, המלון ממוקם על קו הים תחת  והינו מלון 5 כוכבים השני ברשת מלונות אסטרל.   מיקומו האטרקטיבי של המלון מאפשר גישה מהירה לחוף הים, הטיילת השוקקת של מלונות אילת, דוכני הטיילת, מסעדות, ונמצא בסמיכות למרכז העיר ולחיי הלילה התוססים של אילת, והכל במרחק פסיעה. המלון כולל 481 חדרים ביניהם גם יחידות נופש, שמרביתן פונות לנופו  של הים.
בני זרח, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל, אמר: "אנו גאים מאוד לצרף את מלון מלכת שבא לרשת אסטרל. שמנו לעצמנו מטרה לצמוח ולהתבסס בעיר אילת. זהו מלון 5 כוכבים השני בבעלות אסטרל, הממוקם על קו החוף בעיר, אחרי מלון אריאה".
עוד הוסיף: "היה לנו חשוב להגדיל את מגוון המלונות ברשת, כך שישרת את הציבור הרחב ככול שניתן, החל ממלון משפחות, מלון בוטיק ועד מלונות 5 כוכבים. התוספת של מלכת שבא מרגשת במיוחד, על רקע האיכות של המלון והמיקום המנצח".
את מלונות אסטרל ייצגו בעסקה עוה"ד יריב שלום ויוני שטיינמץ ממשרד ליפא מאיר ושות'.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואם עד עכשיו הוא היה מלון גרוע
    ההוא 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עכשיו יהיה המלון הכי גרוע
    סגור
  • 1.
    הרסתם את אריאה תהרסו גם את מלכת שבא (ל"ת)
    שימי 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור