נדל"ן ותשתיות

הרשות לתחרות לתשובה: יש אישור למכור את מלון שבא

תשובה נותר רשמית ללא מלונות בישראל: עבור המלון באילת יקבל 200 מיליון שקל במזומן במסגרת עסקה של 450 מיליון שקל, כשלתשובה חוב שמן על המלון אותו יוכל לפרוע, כעת אין בידיו עוד בתי מלון ברחבי הארץ. רשת אסטרל יוצאת לדרך חדשה
אריאל נוי | 
יצחק תשובה (צילום פלאש 90, freepik)
יש אישור ליצחק תשובה מצד הרשות  לתחרות: מלון מלכת שבא באילת יוכל לעבור לבעלות רשת מלונות אסטרל. ברשת מלונות אסטרל, הודיעו כי כבר בשבוע הקרוב יחלו בניהול המלון הוותיק בעיר הדרומית.
רשת אסטרל מונה כיום ששה בתי מלון באילת. מלון מלכת שבא זהו המלון השני בדרגת 5 כוכבים, לרשת אסטרל מלון  אריאה  מלונות נוספים בבעלות רשת אסטרל הם פאלמה, מלון מאריס,נירוונה סוויטס וקלאב.
כזכור פורסם כי איש העסקים יצחק תשובה מממש את מלון מלכת שבא שבאילת בתמורה ל-450 מיליון שקל. על המלון רובץ חוב של 250 מיליון שק לכך שבמונחי נטו, תשובה יפגש עם 200 מיליון שקל במזומן.
לאחר המימוש של מלון מלכת שבא תשובה יוותר כמעט ללא פעילות בתי מלון שהייתה לו בעבר. אם כן, בישראל תשובה נותר ללא בתי מלון ובחו"ל הוא מחזיק מספר בתי מלון מצומצם שאינו בליבת עסקיו.
כפי שפורסם המימוש של מלון מלכת שבא לתשובה הגיע בעקבות החלטה לצאת מעסקים שאינם שהם אינם נדל"ן ואנרגיה.  העסקה בוצעה במהירות יחסית וללא קשיים מיוחדים והתעכבה כאמור לאישור של הרשות לתחרות
מלכת שבא הוא מלון בדירוג 5 פלוס כוכבים הממוקם בעיר אילת. במלון ישנם 481 חדרים.
המלון ממוקם על שפת הלגונה, בסמיכות לטיילת, והוא אחד משורה של מלונות פאר בחוף הצפוני. בצמוד למלון נמצא קניון עופר מלכת שבא בבעלות רשת מליסרון . בנובמבר 2016 הודיעה רשת הילטון שהיא תחדל מניהול המלון באילת. המלון נוהל על ידי רשת "הילטון" עד ה-1 בינואר 2017.
בראשית נובמבר 2016 פורסם, כי החל מינואר 2017, יחדל המלון מלשאת את המותג "הילטון". המלון ייקרא "מלון מלכת שבא" וינוהל בידי חברת ניהול שתוקם על ידי יצחק תשובה, בעליו של המלון וזה אשר בנה אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה