שיווק ופרסום

נערת תפוזינה מכה שנית: ליהי קורנובסקי בצילומי פרסומת חדשה

ליהי קורנובסקי מככבת שוב בפאה ג'ינג'ית בצילומי פרסומת חדשה של "תפוזינה", לכבוד מסיבות סוף השנה האזרחית
מערכת ice | 
ליהי קורונובסקי תפוזינה (צילום רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי, השחקנית הישראלית בעלת ההישגים הבינלאומיים והנשואה הטרייה, "נכנסה" שוב לפאה הג'ינג'ית של נערת תפוזינה שעושה מה שבא לה, בצילומי פרסומת חדשה.
הפעם היא נערכת למסיבת סוף השנה האזרחית בהכנות קדחתניות הכוללות ניפוח בלונים, קישוטי מסיבה נוצצים במיוחד, הכנה של משקאות כמובן עם סדרת ה"מוקטיילס" של תפוזינה בטעמי הקוקטיילים עם 0% אלכוהול, ואפילו ניסיון נוסף בשירה. למרות כפי שזכור מהפרסומת הראשונה, זה לא הצד החזק במיוחד של נערת תפוזינה.
 
קורנובסקי סיפרה על הסט, שבעבר חשבה על קריירה של זמרת אופרה, אז דווקא הזיופים של נערת תפוזינה זה פחות היא. אבל חוץ מזה את כל יתר התכונות של תפוזינה החדשה, כולל השיער הכתום, היא מאמצת בשמחה. ולקראת השנה האזרחית החדשה, מאחלת לעצמה קורנובסקי גם משפחתיות וילדים.
את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית דוגמנית הולנדית אדומת שיער בשם הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית, כבשה את הקהל הישראלי מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. נערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות ביותר בכל הזמנים.
קמפיין תפוזינה "זה מה שבא לי" בכיכובה של קורנובסקי הגיע אל המקום השני בסקר הפרסומות האהובות לשנת 2021 של ice עם 32% מסך ההצבעות בסקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה