שיווק ופרסום

אדל בספלוב קוטפת קמפיין חדש ויוקרתי: זה המותג אותו תייצג

ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק פריז בישראל, אמרה על שיתוף הפעולה: "מהרגע הראשון התחברתי לאישיות של אדל. מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה: אמינות, חריצות, אכפתיות ונועם עולים בקנה אחד עם ערכי המותג"

מערכת ice | 
אדל בספלוב ליראק פריז (צילום שי פרנקו)
לקראת הסילבסטר, יעלה קמפיין ראשון בישראל של מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז, בכיכובה של כוכבת הטלוויזיה ואשת העסקים, המשפיענית המובילה, אדל בספלוב (542 אלף עוקבים באינסטגרם). הקמפיין יעלה השבוע, בהשקעה של 400 אלף שקלים והוא יחשוף מהדורה מוגבלת של מארז מיוחד לסילבסטר של ליראק פריז עם המוצרים האהובים ביותר על אדל הכולל: ערכה לטיפול בצלוליט, קרם חיטוב לגוף, תחליב לחות ומיצוק לגוף, סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה, באלם לחות לשפתיים לטשטוש חריצים, שפתון לחות ורוד. המארז ישווק באינסטגרם של בספלוב ,באתר: lierac.co.il, בעיתונות ובאתרי אינטרנט.
לבספלוב והן לליראק פריז זהו קמפיין ראשון בישראל. ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל אמרה על שיתוף הפעולה: "מהרגע הראשון התחברתי לאישיות של אדל. מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה: אמינות, חריצות, אכפתיות ונועם עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. זוהי אישה חזקה, נשית, מטופחת שהיא גם אמא ואשת משפחה וגם אשת עסקים".
 
חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה  LIERAC PARIS את מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל-65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה