פרויקטים

גורי אלפי מדבר על הכול ולא מאמין לנתניהו | יח"צ גורר יח"צ

בפרק הרביעי בפודקאסט של אתר ice: על הליהוק של סטנדאפיסטים להסברה על נושאים רציניים כמו בריאות וכסף; על השימוש בקומדיה כפלטפורמה להעברת מסרים פרסומיים; והאם הומור וסאטירה יכולים להוביל לשינוי דעה פוליטית? גורי אלפי, עידו מינקובסקי ודרור רפאל עושים סדר

בשיתוף ice פרויקטים | 
יחצ גורר יחצ - פרק 4 - אורח: גורי אלפי (צילום אילן בשור, נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ הוא שמו של פודקאסט חדש מבית אתר ice, בהנחייתו של דרור רפאל ובשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – השם את הפוקוס על יחסי ציבור, שיווק ופרסום, עסקים, תקשורת ומה שביניהם. בכל פרק נארח דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה פתוחה ונטולת פילטרים על מגמות ותהליכים העומדים במרכז סדר היום התקשורתי.

במסגרת הפרק הרביעי אירחו דרור רפאל ואיש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, את גורי אלפי, מאושיות ההומור והקומדיה לישראל – לשיחה על הקשר המתהדק בין הומור וקומדיה לעולמות הפרסום, השיווק והיח"צ.
אז איך הפכו הסטנדאפיסטים והבדרנים לפנים של עולמות הביטוח, הבריאות והפיננסים בישראל, ומדוע מחליטים המפרסמים לבחור דווקא בהם כשנדרשת הסברה על נושאים חשובים ורציניים כמו בריאות או כסף? ומעבר לזה: מה עושה את הקומדיה לכלי כה אפקטיבי להעברת מסרים פרסומיים והאם השימוש בה ובהומור יכול להביא לשינוי בדעת הקהל?
וגם: מה מפחיד את גורי אלפי? איפה עובר מבחינתו הקו האדום בבחירת הפרויקטים? האם ראוי להקרין את הסרט "ג'נין ג'נין" ומדוע הוא כבר לא מאמין לבנימין נתניהו? כל התשובות בפודקאסט שלפניכם. האזינו לפרק המלא.
לפרקים נוספים של  הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן




עידו מינקובסקי (מימין) וגורי אלפי
בשיתוף ice פרויקטים