רכב
מהפכה במשרד הרישוי: זה השדרוג שיקבלו הנהגים
מנכ''ל משרד התחבורה ערך ביקור פתע במשרד הרישוי בירושלים: "ברוח החזון שהתוותה לנו השרה רגב, אנו מחויבים לשיפור מתמיד בשירות לאזרח. משרדנו משרת למעלה מארבעה וחצי מיליון נהגים ובעלי רכב, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי"
עובדי משרד הרישוי בירושלים הופתעו לקבל אמש (רביעי) ביקור לא צפוי של מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, שנערך ללא הודעה מוקדמת. מנכ״ל משרד התחבורה נוהג לערוך ביקורי פתע בכל יחידות המשרד, ובכללם גם במשרדי הרישוי בכל הארץ. הבוקר החליט המנכ"ל לערוך ביקורת פתע במשרד הרישוי המחוזי בתלפיות שבירושלים, כדי לבחון באופן אישי את רמת השירות הניתן לציבור הנהגים ובעלי הרכב.
ביקורי פתע של המנכ"ל, הם חלק מהפעילות השוטפת, במסגרת מדיניות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, שהציבה את שיפור השירות לאזרח כאחד היעדים המרכזיים של המשרד.
המנכ''ל סייר במשרד הרישוי בירושלים בלווית אנשי לשכתו עבר בין עמדות השירות ושוחח עם העובדים ועם מקבלי השירות, במטרה להכיר מקרוב ובאופן בלתי אמצעי את איכות השירות הניתן במשרד הרישוי, כמו כן שוחח עם אזרחים שהגיעו למשרד הרישוי לקבלת שירותים שונים, והמליץ בפני כמה מהם לבצע את הפעולות המבוקשות ישירות מהטלפון או המחשב ללא צורך בהגעה פיזית לסניף.
במהלך הסיור שמע המנכ"ל מהעובדים על סוגיות ובעיות שבהן הם נתקלים במהלך עבודתם, וביקש להציג בפניו רעיונות ויוזמות לשיפור וייעול השירות. בסיום ביקור הפתע, הנחה בן זקן על תוספת משמעותית במספר התורים הזמינים לציבור במטרה לשפר את השירות לאזרחים המגיעים למשרד הרישוי.
עוד ב-
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "ברוח החזון שהתוותה לנו השרה רגב, אנו מחויבים לשיפור מתמיד בשירות לאזרח. משרדנו משרת למעלה מארבעה וחצי מיליון נהגים ובעלי רכב, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי. הגעתי לכאן הבוקר ללא הודעה מוקדמת כדי להיות עם היד על הדופק, ולהבין מקרוב את הבעיות איתן מתמודדים העובדים והפונים, ולמצוא פתרונות יצירתיים, למנוע כשלים וחסמים בשירות. התרשמתי לטובה מאיכות ומחוויית השירות. עובדי המשרד פועלים באכפתיות, מקצועיות וסבלנות. ברצוני להודות לכל עובדי ומנהלי הסניף על העבודה המצוינת שהם מבצעים מדי יום. אתם הפנים של המשרד, ואתם עומדים במשימה בכבוד."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(24):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
22.אין אימייל למשרד התחבורהנהד 05/2025/10הגב לתגובה זו0 0לאחרונה קבלתי למלא טפסים רפואיים כדי למלא ולדלוח למשרד התחבורה. להפתעתי הדרך היחידה שבה ניתן את הטפסים היא בדואר (שכידטע גם מאבד מכתבים לפעמים) לא ברור למה אין לשירות הלקוחות של משרד התחבורה אימייל שבאמצעותו ניתן יהיה לשלוח משמכים בחזרה למשרד התחבורה. אנחנו כבר מזמן אחרי שנת 1948....סגור
-
21.המדינה נראית ככה בגלל שפרענקים מנהלים אותה (ל"ת)סאלח 05/2025/09הגב לתגובה זו1 3סגור
-
הפרענקים עושים על אפכה וחמתכה נפולת של נזלת (ל"ת)יודע 05/2025/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.השרב ביקשה דוברי אנגלית במשרדים ,היא כבר לא זוכרת מה היערן 05/2025/08הגב לתגובה זו0 1השפה שמדברים בה בארץ,כל הזמן בחו"ל וחוזרת רק לארגן טקסי ליקוק לביביסגור
-
19.קאלם פאדיחרטא בארטה 05/2025/08הגב לתגובה זו2 1הכל בלוף שקר וכזבסגור
- טען עוד
-
18.בדיקת פתעקובי 05/2025/08הגב לתגובה זו3 1אתם רציני השרות הכי גרוע שיש עובדים חצי יום . מוזמנים לבש לא כמנכל וצוות עיתונים . כאחד מן האזרח חחח להפריט להפריטסגור
-
17.משה בן זקן: מנכ"ל משרד התחבורה:לוני 05/2025/08הגב לתגובה זו2 0תגיענ בעילום שם למשרד הרישוי בפ"ת , ושאל את מנהלת המשרד מדועההיא אינה מוכנה להאזין לבקשה של אזרח בטענה שהוא אינו בעל הרכב " גרוטאת רכב" שנרכשה ממגרש גרוטאות, אחרי שבעל הרכב הרשום הפקיד את הרישיון במשרד לפני 17 שנים! והאזרח (אני) קניתי את הרכב לחלפים, ומבקש לרשום אותו על שמי. הרכב אינו מופיע כגנוב במאגר של משטרת ישראל.סגור
-
16.הצגות של ממשלה מושחתתנגב 05/2025/08הגב לתגובה זו3 1לכו לכל לשכות הרישוי בארץ, כמו בהודו.סגור
-
15.בושהחיים 05/2025/08הגב לתגובה זו3 0מירי רגב מענין אותה רק רבקוו והיקרות הרבקוו, היא חשוב לה לתת מקה לעולם האמצעי של חיים שלנו , לעולם מתחת לקוו העוני ישתמש במה הוא יכול , השרים ביפן הולכים למשרדים ברכבת , לא הושים פקקים בעת נסעתהם בעיר, במשרדי רישוי כל נהג אנפורמציה שלו נמצאת במחשב , ולתשלום כל נהג יש כרטיס אשראי מכל סוג אפילו ויזה נטענת חייבת לעבוד , שולחים הביתה אחרה תשלום למה מעמסים מרכזי שירות,סגור
-
14.השיפור זה הביקור של מנכל הליכודיאדה?קר קרקר קרעי 05/2025/08הגב לתגובה זו2 0מדהים...סגור
-
13.8.52025אילנית 05/2025/08הגב לתגובה זו1 0למה הפסיכולג והפסיכיאטרים של המרבד לא מאמינים למי שמבקש את הרידיון בחזרהסגור
-
12.אתמול הייתי במשרד הרישוי בקרית אליעזררפול 05/2025/08הגב לתגובה זו1 0שירות של מדינת עולם שלישי.בושה וחרפה.עדיין לא מכירים שם מייל,וואטסאפ,הודעות ועוד.קובעים תור לשלושה שבועות וכשמגיעים אין שם איש ועוד ועוד.שהמנכל יבדוק עם האזרחים מה קורה בממלכה שלו והוא יגלה שעדיין עובדים שם עם סוס ועגלהסגור
-
11.המרבדאילנית 05/2025/08הגב לתגובה זו1 0למה הפסיכיאטרים והפסיכולוגים סומכים על דברים אחרים ולא מאשרים רישיון נהעגהסגור
-
10.הנדון רישיון נהיגהאילנית 05/2025/08הגב לתגובה זו0 0למה הפסיכולוג סומך על אנשים אחרי ולא מאשר רישיון גם הפסיכיאטריםסגור
-
9.במסגרת המבצע חנופה וקידום....י.ג 05/2025/08הגב לתגובה זו2 0נהיה דוחה כל החנפנות וליקוק נבחרי הציבור. הם לא מלכים ואתם לא שפוטים... מרגיש לי כמו לחיות בצפון קוריאה...סגור
-
8.שיתחפש וישים זקן וכובא כמו אנטולי השרירן מהאינסטגרםאזרח 05/2025/08הגב לתגובה זו1 0שיבוא לעשות טסט לרכב כמו כולם ויתחפש. אז נראה את האמת.סגור
-
7.שירות גרועבני 05/2025/08הגב לתגובה זו3 0באתי כמה פעמים השעות הזויות רק עד 12 וחצי ושאר היום עושים סתלבט ובנוסף רוב העובדים לא יודעים את רוב הדברים לסדר וזורקים אותך מאחד לשני באמת הזוי כמה כסף נשפך על משרד שלא שווה כלוםסגור
-
6.יעילותישראל 05/2025/08הגב לתגובה זו0 1על מנת לבדוק את יעילות המשרד , אין צורך להגיע פיזית למשרד הרישוי , מספיק לנסות להתקשר טלפונית ולראות עד כמה כושל המשרד. !!סגור
-
5.קשקוש מוחלטאזרח מודאג 05/2025/08הגב לתגובה זו1 1זה שהמנכל מבקר אצל העובגים שלו זו לא ידיעה חדשותית. מנהל טוב יודע בדיוק מה קורה במשרד שלו ומבקר את עובדיו כחלק מתפקידו היומיומי. רק בממשלה המחורבנת הזו ואצל שרה כל כך גרועה ונוכלת זה שהמנכל עושה את עבודתו זןכה לאיזכור של דובר המשרד - בושה וחרפהסגור
-
4.ביקור פתעיוסי 05/2025/08הגב לתגובה זו6 0הצחקתם אותי נראה לכם שלא הודיעו להם חחחחח מעניין אותי רק דבר אחד למה לפניי שסוגרים ועשרים דקות משחררים את כל התור בשניה ובמדך היום שעה בן אדם.סגור
-
אאאא 05/2025/08הגב לתגובה זו0 0אה כי הם פשוט ממהרים הביתהסגור
-
3.איך משרד הרישוי שולל רשיון נהיגה בלי משפט,זו אנרכיה. (ל"ת)נהג 05/2025/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.יאללה הבאת את הליקוק המתחייב בהצלחה לכולנו (ל"ת)יוסי בכינור 05/2025/08הגב לתגובה זו6 0סגור
-
1.למה אין שירות מקוון במשרדי הרישוימוטי בר-נס 05/2025/08הגב לתגובה זו5 03 מיליון פונים למשרדי הרישוי בשנה צריכים לבזבז חצי יום כדי להגיע פיזית למשרדי הרישוי שירות מקוון יחסוך מאות מיליוני שקלים בשנה לציבור ועשרות מיליוני שקלים בשנה למשרד התחבורה באולמות קבלה לא נדרשים בנוסף זה יוריד כל יום עשרת אלפים כלי רכב מהעומס בכבישים שעושים דרכם למשרדי הרישוי הממוקמים במרכזי הערים מירי רגב והמנכל היקרים אתם לא מסוגלים להבין את זה?!סגור



