רכב

מהפכה במשרד הרישוי: זה השדרוג שיקבלו הנהגים

מנכ''ל משרד התחבורה ערך ביקור פתע במשרד הרישוי בירושלים: "ברוח החזון שהתוותה לנו השרה רגב, אנו מחויבים לשיפור מתמיד בשירות לאזרח. משרדנו משרת למעלה מארבעה וחצי מיליון נהגים ובעלי רכב, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי"
מערכת ice |  24
טסט (צילום shutterstock)
עובדי משרד הרישוי בירושלים הופתעו לקבל אמש (רביעי) ביקור לא צפוי של מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, שנערך ללא הודעה מוקדמת. מנכ״ל משרד התחבורה נוהג לערוך ביקורי פתע בכל יחידות המשרד, ובכללם גם במשרדי הרישוי בכל הארץ. הבוקר החליט המנכ"ל לערוך ביקורת פתע במשרד הרישוי המחוזי בתלפיות שבירושלים, כדי לבחון באופן אישי את רמת השירות הניתן לציבור הנהגים ובעלי הרכב. 
ביקורי פתע של המנכ"ל, הם חלק מהפעילות השוטפת, במסגרת מדיניות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, שהציבה את שיפור השירות לאזרח כאחד היעדים המרכזיים של המשרד.

המנכ''ל סייר במשרד הרישוי בירושלים בלווית אנשי לשכתו עבר בין עמדות השירות ושוחח עם העובדים ועם מקבלי השירות, במטרה להכיר מקרוב ובאופן בלתי אמצעי את איכות השירות הניתן במשרד הרישוי, כמו כן שוחח עם אזרחים שהגיעו למשרד הרישוי לקבלת שירותים שונים, והמליץ בפני כמה מהם לבצע את הפעולות המבוקשות ישירות מהטלפון או המחשב ללא צורך בהגעה פיזית לסניף.
במהלך הסיור שמע המנכ"ל מהעובדים על סוגיות ובעיות שבהן הם נתקלים במהלך עבודתם, וביקש להציג בפניו רעיונות ויוזמות לשיפור וייעול השירות. בסיום ביקור הפתע, הנחה בן זקן על תוספת משמעותית במספר התורים הזמינים לציבור במטרה לשפר את השירות לאזרחים המגיעים למשרד הרישוי.
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "ברוח החזון שהתוותה לנו השרה רגב, אנו מחויבים לשיפור מתמיד בשירות לאזרח. משרדנו משרת למעלה מארבעה וחצי מיליון נהגים ובעלי רכב, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי. הגעתי לכאן הבוקר ללא הודעה מוקדמת כדי להיות עם היד על הדופק, ולהבין מקרוב את הבעיות איתן מתמודדים העובדים והפונים, ולמצוא פתרונות יצירתיים, למנוע כשלים וחסמים בשירות. התרשמתי לטובה מאיכות ומחוויית השירות. עובדי המשרד פועלים באכפתיות, מקצועיות וסבלנות. ברצוני להודות לכל עובדי ומנהלי הסניף על העבודה המצוינת שהם מבצעים מדי יום. אתם הפנים של המשרד, ואתם עומדים במשימה בכבוד."
תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    אין אימייל למשרד התחבורה
    נהד 05/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחרונה קבלתי למלא טפסים רפואיים כדי למלא ולדלוח למשרד התחבורה. להפתעתי הדרך היחידה שבה ניתן את הטפסים היא בדואר (שכידטע גם מאבד מכתבים לפעמים) לא ברור למה אין לשירות הלקוחות של משרד התחבורה אימייל שבאמצעותו ניתן יהיה לשלוח משמכים בחזרה למשרד התחבורה. אנחנו כבר מזמן אחרי שנת 1948....
    סגור
  • 21.
    המדינה נראית ככה בגלל שפרענקים מנהלים אותה (ל"ת)
    סאלח 05/2025/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הפרענקים עושים על אפכה וחמתכה נפולת של נזלת (ל"ת)
    יודע 05/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    השרב ביקשה דוברי אנגלית במשרדים ,היא כבר לא זוכרת מה הי
    ערן 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השפה שמדברים בה בארץ,כל הזמן בחו"ל וחוזרת רק לארגן טקסי ליקוק לביבי
    סגור
  • 19.
    קאלם פאדי
    חרטא בארטה 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכל בלוף שקר וכזב
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    בדיקת פתע
    קובי 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם רציני השרות הכי גרוע שיש עובדים חצי יום . מוזמנים לבש לא כמנכל וצוות עיתונים . כאחד מן האזרח חחח להפריט להפריט
    סגור
  • 17.
    משה בן זקן: מנכ"ל משרד התחבורה:
    לוני 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגיענ בעילום שם למשרד הרישוי בפ"ת , ושאל את מנהלת המשרד מדועההיא אינה מוכנה להאזין לבקשה של אזרח בטענה שהוא אינו בעל הרכב " גרוטאת רכב" שנרכשה ממגרש גרוטאות, אחרי שבעל הרכב הרשום הפקיד את הרישיון במשרד לפני 17 שנים! והאזרח (אני) קניתי את הרכב לחלפים, ומבקש לרשום אותו על שמי. הרכב אינו מופיע כגנוב במאגר של משטרת ישראל.
    סגור
  • 16.
    הצגות של ממשלה מושחתת
    נגב 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכו לכל לשכות הרישוי בארץ, כמו בהודו.
    סגור
  • 15.
    בושה
    חיים 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מירי רגב מענין אותה רק רבקוו והיקרות הרבקוו, היא חשוב לה לתת מקה לעולם האמצעי של חיים שלנו , לעולם מתחת לקוו העוני ישתמש במה הוא יכול , השרים ביפן הולכים למשרדים ברכבת , לא הושים פקקים בעת נסעתהם בעיר, במשרדי רישוי כל נהג אנפורמציה שלו נמצאת במחשב , ולתשלום כל נהג יש כרטיס אשראי מכל סוג אפילו ויזה נטענת חייבת לעבוד , שולחים הביתה אחרה תשלום למה מעמסים מרכזי שירות,
    סגור
  • 14.
    השיפור זה הביקור של מנכל הליכודיאדה?
    קר קרקר קרעי 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדהים...
    סגור
  • 13.
    8.52025
    אילנית 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הפסיכולג והפסיכיאטרים של המרבד לא מאמינים למי שמבקש את הרידיון בחזרה
    סגור
  • 12.
    אתמול הייתי במשרד הרישוי בקרית אליעזר
    רפול 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירות של מדינת עולם שלישי.בושה וחרפה.עדיין לא מכירים שם מייל,וואטסאפ,הודעות ועוד.קובעים תור לשלושה שבועות וכשמגיעים אין שם איש ועוד ועוד.שהמנכל יבדוק עם האזרחים מה קורה בממלכה שלו והוא יגלה שעדיין עובדים שם עם סוס ועגלה
    סגור
  • 11.
    המרבד
    אילנית 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הפסיכיאטרים והפסיכולוגים סומכים על דברים אחרים ולא מאשרים רישיון נהעגה
    סגור
  • 10.
    הנדון רישיון נהיגה
    אילנית 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הפסיכולוג סומך על אנשים אחרי ולא מאשר רישיון גם הפסיכיאטרים
    סגור
  • 9.
    במסגרת המבצע חנופה וקידום....
    י.ג 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נהיה דוחה כל החנפנות וליקוק נבחרי הציבור. הם לא מלכים ואתם לא שפוטים... מרגיש לי כמו לחיות בצפון קוריאה...
    סגור
  • 8.
    שיתחפש וישים זקן וכובא כמו אנטולי השרירן מהאינסטגרם
    אזרח 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיבוא לעשות טסט לרכב כמו כולם ויתחפש. אז נראה את האמת.
    סגור
  • 7.
    שירות גרוע
    בני 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באתי כמה פעמים השעות הזויות רק עד 12 וחצי ושאר היום עושים סתלבט ובנוסף רוב העובדים לא יודעים את רוב הדברים לסדר וזורקים אותך מאחד לשני באמת הזוי כמה כסף נשפך על משרד שלא שווה כלום
    סגור
  • 6.
    יעילות
    ישראל 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על מנת לבדוק את יעילות המשרד , אין צורך להגיע פיזית למשרד הרישוי , מספיק לנסות להתקשר טלפונית ולראות עד כמה כושל המשרד. !!
    סגור
  • 5.
    קשקוש מוחלט
    אזרח מודאג 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה שהמנכל מבקר אצל העובגים שלו זו לא ידיעה חדשותית. מנהל טוב יודע בדיוק מה קורה במשרד שלו ומבקר את עובדיו כחלק מתפקידו היומיומי. רק בממשלה המחורבנת הזו ואצל שרה כל כך גרועה ונוכלת זה שהמנכל עושה את עבודתו זןכה לאיזכור של דובר המשרד - בושה וחרפה
    סגור
  • 4.
    ביקור פתע
    יוסי 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הצחקתם אותי נראה לכם שלא הודיעו להם חחחחח מעניין אותי רק דבר אחד למה לפניי שסוגרים ועשרים דקות משחררים את כל התור בשניה ובמדך היום שעה בן אדם.
    סגור
  • אא
    אא 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה כי הם פשוט ממהרים הביתה
    סגור
  • 3.
    איך משרד הרישוי שולל רשיון נהיגה בלי משפט,זו אנרכיה. (ל"ת)
    נהג 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    יאללה הבאת את הליקוק המתחייב בהצלחה לכולנו (ל"ת)
    יוסי בכינור 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    למה אין שירות מקוון במשרדי הרישוי
    מוטי בר-נס 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    3 מיליון פונים למשרדי הרישוי בשנה צריכים לבזבז חצי יום כדי להגיע פיזית למשרדי הרישוי שירות מקוון יחסוך מאות מיליוני שקלים בשנה לציבור ועשרות מיליוני שקלים בשנה למשרד התחבורה באולמות קבלה לא נדרשים בנוסף זה יוריד כל יום עשרת אלפים כלי רכב מהעומס בכבישים שעושים דרכם למשרדי הרישוי הממוקמים במרכזי הערים מירי רגב והמנכל היקרים אתם לא מסוגלים להבין את זה?!
    סגור