רכב

"תפסיקו לנהוג מיד": זה מותג הרכב שפרסם אזהרה חמורה

תקלה חדשה עלולה לגרום לכשל של הבלמים ברכבי מרצדס בנץ באוסטרליה, מה שגרם ליצרן להזהיר את הבעלים מלנהוג ברכבם וזימן כ-18 אלף רכבים למוסכים
מערכת ice |  1
מרצדס (צילום יח"צ)
מרצדס-בנץ באוסטרליה הודיעה על ריקול ל-17,687 רכבי ML-Class, GL-Class ו-R-Class באוסטרליה, תוך ציון תקלה במערכת הבלמים. כלי הרכב המושפעים מהריקול הם מהשנים 2005 עד 2013 שנרכשו על ידי סוחרים, או עד 2016 עבור מכוניות מיובאות פרטיות.
בהודעת הריקול, שהוגשה למשרד התשתיות במדינה, נכתב: "איטום מגבר הבלמים עשוי להצטמצם עקב קורוזיה. "הקורוזיה עלולה להוביל לדליפה של מגבר הבלמים ולהפחתה בביצועי הבלימה. במקרים של קורוזיה חמורה מאוד, בלימה קשה עלולה לפגוע במגבר הבלמים וכתוצאה מכך להפחית את ביצועי הבלימה".
 
עוד צוין: "הפחתה בביצועי הבלימה עלולה להגביר את הסיכון לתאונה הגורמת לפציעה או מוות ליושבי הרכב ולמשתמשי דרך אחרים. הפסיקו מיד לנהוג ברכבכם ופנו למרכז שירות מורשה של מרצדס בנץ כדי לארגן בדיקה בהקדם האפשרי".
בהצהרה בלקשורת, דובר המותג באוסטרליה אמר: "אנחנו מציבים בעקביות את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לבטיחות ואיכות - ללא קשר אם זה מוביל להחזרה של רכב בודד או מספר גדול יותר של כלי רכב. בהתבסס על דיווחים בודדים וניתוח שלאחר מכן, מרצדס-בנץ מצאה שבחלק מכלי הרכב שהוזכרו לעיל, תפקוד מגבר הבלמים עלול להיות מושפע מקורוזיה מתקדמת באזור המפרק של המארז.
לסיום נמסר: "בהתאם לכך, מרצדס-בנץ יוזמת ריקול ותיצור קשר עם הבעלים של כל הרכבים שעלולים להיפגע, החל מיידית. תהליך הריקול יכלול בדיקת רכבים שעלולים להיפגע ובהתאם לתוצאות הבדיקה, החלפת החלקים במידת הצורך. עד לביצוע הבדיקה אנו מבקשים מלקוחותינו לא לנהוג ברכבם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בלקסוס
    אחד מהעם 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי לקסוס ls460 ויש לי בעיות בכל מערכת הבלמים והABS הוצאתי אלפי דולרים וכל פעם צצה עוד בעייה במערכת נבחנים. אוטו יוקרה עם בעיות של רכב זול. בושה וחרפה.
    סגור