רכב

רכבת ישראל תפצה נוסעת בעשרות אלפי שקלים וזו הסיבה

לאחר שהוזזה מקרון בשל תפילת גברים, נוסעת תקבל פיצוי של 16 אלף שקל לאחר הגעה לפשרה. הרכבת: "אין להזיז אדם ממקום מושבו מכל סיבה שהיא"
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
נוסעת ברכבת שהתבקשה לזוז ממקומה בעקבות תפילה של קבוצת גברים בקרון, תפוצה ב-16,000 שקל. על פי הסכם פשרה, כלל עובדי הרכבת יתודרכו פעם נוספת שאין להזיז אף נוסע/ת מכל סיבה שהיא.
"מבלי שנקבע שהאירוע אכן התרחש, הרכבת הסכימה להמלצת ביהמ"ש לסיים את התביעה בתיק פשרה. עמדתה של הרכבת ברורה ומיושמת גם כיום: אין להזיז אדם ממקום מושבו מכל סיבה שהיא. הרכבת תמשיך לתת שירות איכותי לכלל נוסעיה ללא אבחנה הנשענת על תבחינים של דת, גזע או מין".
 
כזכור, גם תושב בנימינה שעלה על רכבת לכיוון תל אביב אך מעולם לא הגיע ליעדו קיבל פיצוי, זאת לאחר שבית המשפט לתביעות קטנות קבע כי על רכבת ישראל לשלם לו 5,350 שקלים, אחרי שלא הגיע ליעדו והיה תקוע ברכבת במשך שלוש שעות.
הסיפור קרה לפני ארבעה חודשים, כשהוא עלה על רכבת שיצאה מבנימינה  ב-5:28 לכיוון המרכז, כשהוא בטוח שיעדו הסופי הוא תל אביב. הנוסע סיפר כי "ברכבת כרזו שעוד שתי דקות הרכבת תגיע להרצליה. חשבתי שמדובר בתקלה והרכבת תמשיך לתל אביב ולכן המשכתי לעבוד במחשב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה