רכב

עשרות אלפי רכבי טסלה בדרך למוסך: זו התקלה החמורה

ענקית הרכב האוטונומי מקבלת הזמנת ריקול מגרמניה לדגמים Y ו-3 בגין תקלה טכנית במערכת החירום של המכוניות
מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
רגולטור הרכב בגרמניה קרא לטסלה לפרסם ריקול עבור הדגמים Y ו-3 שלה בגלל בעיה טכנית במערכת החירום של המכוניות. הרשות הפדרלית לתחבורה מוטורית יכולה להורות על ריקול רק בגרמניה, אך אמרה באתר שלה כי סך של יותר מ-59,000 טסלות יושפעו ברחבי העולם.
הסוכנות הגרמנית זיהתה תקלה במערכת החירום של המכוניות, שאמורה להתקשר אוטומטית למספר 911 בארה"ב, או לקו החירום הרלוונטי במדינות אחרות, במקרה של תאונה חמורה. נאמר לבעלים המושפעים להתקשר ליצרן או לנסוע לחנות תיקונים מורשית לעדכון תוכנה.
 
ההודעה פורסמה ב-29 ביוני ודווחה על ידי השידור הציבורי Rundfunk Berlin-Brandenburg ביום שבת. המכוניות שנפגעו יוצרו השנה ולפי RBB, כוללות רכבי דגם Y שנבנו במפעל החדש של טסלה ליד ברלין. מכוניות מדגם Y מיוצרות גם במפעלי הקבוצה בפרמונט, קליפורניה, וליד שנגחאי. שני המפעלים גם בונים את הדגם 3.
נתוני הייצור והאספקה ​​הרבעוניים של טסלה אמורים להגיע בסוף השבוע הקרוב וצפויים לשבור רצף רב-רבעוני של תוצאות שיא, בעיקר בשל השבתה ממושכת הקשורה לקורונה ואתגרים לוגיסטיים במפעל שנחאי. המנכ"ל אילון מאסק אמר כי המפעלים החדשים של החברה בגרמניה ובטקסס מפסידים "מיליארדי דולרים" כאשר יצרנית הרכב החשמלי מנסה להגביר את הייצור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם טסלה לא נותנים לעשות עידכון מחו"ל - כניראה העידכון
    יוסי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועד רק לשבש את הגירסה הישראלית ( שלא יהייה אפשרי להתקין מערכות ללא תשלום....)
    סגור