קריירה ולימודים

למה בורסת הקריפטו הגדולה בעולם מעסיקה בכיר לשעבר ב-IRS?

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם הודיעה על מינויו של בכיר לשעבר ברשות המסים האמריקאית לתפקיד בכיר מאוד בחברה, בניסיון לשים סוף להסתבכויות שלה
יאיר מור | 
קריפטו (צילום pexels)
ביננס, פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם למטבעות קריפטוגרפיים, הודיעה לפנות בוקר על מינויו של גרג מונהאן לתפקיד ניהול צוות הדיווח על הלבנת הכספים בחברה, במקום קארן ליונג, שתעבור לתפקיד מנהלת הציות.
המינוי של מונהאן הוא ניסיון שקוף למדי לשפר את הקשרים מול הממשל האמריקאי בפרט וממשלות ברחבי העולם בכלל. מונהאן היה עובד ממשל במשך 30 שנה, וכיהן כחוקר פלילי ברשות גביית המסים של ארה"ב (IRS). הוא ינהל צוות שכבר קיים במשרדי החברה בוושינגטון, שאמור לכאורה לדווח על ניסיונות ניצול של שירותי החברה למטרות בלתי חוקיות, אבל המטרה האמתית שלו היא לשמש מעין לובי מטעם החברה בקרב אנשי הממשל האמריקאים, ולרכך את עמדתם בקשר לפוטנציאל השימוש לרעה בשירותי החברה על ידי הצגה של פעילות קדחתנית נגד הדברים שהממשל לא אוהב לראות אותם קורים בשירותים כאלה.
חשוב להבין שאותה IRS בה עבד מונהאן חוקרת את ביננס כבר זמן רב, יחד עם מחלקת המשפטים, במטרה להמליץ לממשל האם להטיל עליה מגבלות במדינה, ואילו. מונהאן אינו עובד הממשל הראשון שהחברה שוכרת כדי לרכך את עמדת הממשל כלפיה – לאחרונה היא שכרה גם את הסנאטור הדמוקרטי לשעבר מקס באוקוס, לצד כמה עובדי מדינה נוספים.
מונהאן אמר כי "המאמצים שלי ירוכזו בהרחבת התוכנית הבינלאומיות למניעת וחקירת הלבנת כספים, כמו גם חיזוק קשרי הארגון עם גופי רגולציה ואכיפת חוק ברחבי העולם". כאשר הוא מדבר על חיזוק גשרים עם גופי רגולציה ברחבי העולם הוא כנראה מדבר בעיקר על בריטניה, אוסטרליה וברזיל, שהטילו מגבלות על פעילות ביננס בתחומן. גם פעילות ביננס בארה"ב מופרדת מפעילותה ביתר חלקי העולם.
מנכ"ל ביננס, צ'נגפנג ג'או, אמר כי "אנו מרחיבים כל העת את יכולותינו להפוך את ביננס והתעשייה הרחבה יותר למקום בטוח לכל המשתתפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה