קריירה ולימודים

מהדורות החדשות יקוצרו? הצעד הדרמטי של חדשות 13

בצל האיום לקצר את מהדורות החדשות המרכזיות, הנהלת חדשות 13 מימשה את האופציה והאריכה בחצי שנה את תקופת החסינות לעובדי חברת החדשות לפחות עד יוני 2022. מה זה אומר בעצם?
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום freepik, מסך חדשות 13)

הודעה שיצאה הערב (שני) לעובדי חדשות 13 מטעם הוועד העביר מסר מרגיע במיוחד. ההנהלה מימשה את האופציה והאריכה בחצי שנה את תקופת החסינות לעובדי חברת החדשות. על רקע המהלך לקיצור מהדורות, מדובר בצעד לא טריוויאלי כאשר מצד ענקיות החדשות הובטח כי עשויים להיות קיצוצים אם המהדורות יתקצרו.

במכתב נכתב: "אנו שמחים לעדכנכם כי חברת החדשות מימשה לפני זמן קצר את האופציה בהסכם הקיבוצי המיוחד עם הוועד מ-2020, שמשמעותה הארכת תקופת החסינות לעובדים מפני פיטורי צמצום, לפחות עד יוני 2022". אגב, המכתב גם מגיע אחרי שורה של עזיבות מכתבים ועד למנכ"ל היוצא.
 



"בכך, יגבר משמעותית הביטחון התעסוקתי לכלל העובדים בתקופה הקרובה - ואנו מקווים שהוא ישמש בסיס להידברות פוריה בין הצדדים לקראת הישגים נוספים בעתיד. אנו מברכים את המנכ״ל אבירם אלעד ואת שאר חברי ההנהלה על החלטתם הנכונה, שתתרום לשקט התעשייתי בחברת החדשות".

"כזכור, ההסכם שנחתם ביוני 2020 כלל את פיטוריהם הכואבים של עשרות מחברינו ב״חדשות 13״, ואנו מוצאים נחמה מסוימת בכך שהבראת החברה באה לידי ביטוי בתקופת הגנה ממושכת לשאר העובדים - באורך של שנתיים לפחות".
 



"בימים הקרובים צפויה הנהלת החברה להחליט אם לאמץ הצעת פשרה שיזם לאחרונה הוועד, בנושא ההחזרים של הוצאות הנסיעה ברכב פרטי לנווה אילן - הכל במטרה לייתר את ההליך המשפטי הממושך, המתנהל בסוגיה מזה כשנה. אנו תקווה שגם הפעם תפעל ההנהלה בשיתוף פעולה עם ועד העובדים לפתרון המשבר, וזאת לרווחתה של החברה כולה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה