קריירה ולימודים

אמזון מטילה פצצה לעובדים: "חטפתם קורונה? אין משכורת"

אחד המעסיקים הגדולים ביותר בארה"ב משנה מדיניות ימי חופשה למבודדים ומאומתים ממגיפת הקורונה, אחרי עדכון הנחיות הבידוד בארה"ב. זה המהלך של ענקית הסחר
מערכת ice |  2
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
אמזון מקצצת בימי החופש של העובדים שלה שהחזירו בשל מגיפת הקורונה כך מדווח cnbc. לפי הדיווח, אמזון, תפחית את ימי החופשה בתשלום לכל העובדים בארה"ב שנדבקים  בקורונה  או צריכים להיכנס לבידוד יהיו זכאים לחופשה של בין 40 שעות לשבוע, כשלפני השינוי הציעה אמזון לעובדים מאומתים או מבודדים עד שבועיים ימי חופש בתשלום.
 אמזון, מודיעה על הצעד הזה אחרי שוולמארט עשתה זאת לפניה לאחר שהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב עדכנו את המלצותיו לבידוד עצמי.
לכל העובדים בארה"ב שנמצאים חיוביים לקורונה או שנחשפו לנגיף הקורונה יוצעו עד 40 שעות של חופשה בתשלום, אמרה אמזון לעובדים בהודעה שהחברה שלחה לפורבס.
העיתון דיווח כי אמזון מאפשרת לעובדים בארה"ב שנדבקים ב-Covid-19 לחזור לעבודה לאחר בידוד של שבעה ימים. אמזון היא המעסיקה הפרטית השנייה בגודלה במדינה, אחרי וולמארט, שגם הפחיתה בחצי את החופשה בתשלום לעובדים שנדבקו ב-Covid-19 השבוע – ומתוקף גודלן והשפעתן על השוק, ההחלטות שלהם עשויות להוות פעמון עבור מעסיקים גדולים אחרים.
 
בשבוע שעבר, ה-CDC צמצם בחצי את תקופת הבידוד המומלצת עבור אלו שנבחנו חיובי ל-Covid-19 והם א-סימפטומטיים לחמישה ימים. בעקבות כך, עובדי אמזון אינם נדרשים לספק תוצאת בדיקה שלילית של Covid-19 כדי לחזור לעבודה, בהתאם להמלצה של ה-CDC שגם לא מייעצת ישירות לאנשים לבצע בדיקה לאחר חמישה ימים מבדיקה חיובית.
לפני השינוי השבוע, אמזון הציעה 10 ימי חופשת מחלה בתשלום לעובדים שנמצאו חיוביים, בהתאם להנחיות הקודמות של ה-CDC. כמה מעובדי אמזון שניסו לצאת לחופשת Covid-19 דיווחו על בעיות תשלום בשנה שעברה. כעת אחרי שנוהלי הבידוד בארה"ב הצטמצמו דרמטית, אמזון מצמצמת בהתאמה את היקף ימי החופשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באמזון אין עובדים.יש עבדים (ל"ת)
    המן 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז .. קורנה ?
    יוסי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה את התוצאות, עובד וולמרט מדביק עיר שלמה
    סגור