קריירה ולימודים

הטבה חדשה לעשרות אלפי עובדים: גם לכם מגיע?

הטבה חדשה לעשרות אלפי עובדים במשק שאחרי חצי שנה יוכלו שוב להזמין ארוחות מחשבון הסיבוס שלהם דרך אפליקציית המשלוחים של וולט. מי הזכאים?
מערכת ice | 
וולט (צילום pexels, וולט)
מעל ל-30 אלף עובדי מדינה זכאים לממש את הטבת הארוחה היומית שלהם, על סך 18 ש״ח גם באמצעות אפליקציית Wolt דרך סיבוס. בחצי השנה האחרונה האפשרות להזמנה דרך Wolt נחסמה בפני עובדי המדינה, שיכלו להזמין משלוחים דרך תן ביס או מאפליקציית סיבוס. מהיום חוזרת התחרות על ארוחת הצהריים לעובדי המדינה. 
עובדי המדינה קיבלו השבוע בשורה כשחברת סיבוס הודיעה להם שיוכלו לחזור ולהזמין דרך אפליקציית Wolt, לאחר חצי שנה שבה לא יכלו להשתמש באפליקציית המשלוחים הפופולרית. לעובדי המדינה נחסמה האפשרות להזמין דרך Wolt עם ההטבה היומית שלהם על סך 18 ש״ח, באמצעות סיבוס, בגלל החלטה של מינהל הרכש הממשלתי שקבע שלא ניתן להזמין דרך אתרים שבהם ניתן לצבור את ההטבה היומית לאורך תקופה.
אלפי עובדי מדינה קיבלו השבוע מייל מסיבוס ובו התבשרו שהבעיה הטכנית שמנעה מהם להזמין דרך Wolt נפתרה וכעת האפשרות שוב פתוחה בפניהם. ההטבה תוזן מדי יום לחשבון האישי והמימוש דרך אפליקציית Wolt מתאפשר ללא הגבלה גיאוגרפית בכל אזורי השילוח ובמגוון של מעל ל3,000 מסעדות ובתי עסק שזמינים באפליקציה.
 
הבשורה הזאת דרמטית במיוחד לירושלמים, אליה הגיעה Wolt באוקטובר האחרון. המדינה היא המעסיקה הגדולה ביותר בעיר עם למעלה מ-11,000 עובדות ועובדים. אותם עובדים בעצם יקבלו הזדמנות ראשונה להזמין Wolt עם ההטבה של עובדי מדינה ולכבוד המהלך קיבלו  קוד הטבה מיוחד שייתן להם הנחה על סך 18₪ נוספים להזמנת משלוח דרך Wolt וסיבוס. בWolt מספרים שנערכו לתגבור מערך ההזמנות בירושלים בימים הקרובים כדי להיערך לעלייה הצפויה בהזמנות הצהריים במשרדי הממשלה השונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה