קריירה ולימודים

הביטוח הלאומי מממן מחבלים? "ילדיהם יקבלו קצבה לאחר הפיגוע"

לטענת העיתונאית ליטל שמש, בכנס ועידת התאגידים באילת, המנכ"ל מאיר שפיגלר טען: "ילדיהם של מחבלים שביצעו פיגועים ימשיכו לקבל קצבה מביטוח לאומי גם לאחר ביצוע הפיגוע". מדינת ישראל, שלך ולמענך"
מערכת ice |  2
ביטוח לאומי (צילום unsplash, pixabay, Magma Images)
האם הביטוח הלאומי מממן מחבלים? על פי ליטל שמש, המגישה הוותיקה בערוץ 14, בהחלט כן, כאשר מנכ"ל הבטח"ל הסביר בכנס באילת האם דורות ההמשך להורים שביצעו פיגועים ייהנו מהטבות בעתיד.
ליטל שמש, עיתונאית ערוץ 14, כתבה בטוויטר שלה: "מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר בועידת התאגידים באילת: ״ילדיהם של מחבלים שביצעו פיגועים ימשיכו לקבל קצבה מביטוח לאומי גם לאחר ביצוע הפיגוע". מדינת ישראל, שלך ולמענך".
 
אגב, בערוץ 14 התראיין עורך הדין וחבר הכנסת לשעבר דוד מנע, ששימש בעבר גם כסמנכ"ל הביטוח הלאומי והוא טען: "אם כל רוצח פוטנציאלי ידע שישללו ממנו וממשפחתו כל הזכויות - הוא ירתע מלעשות זאת".
לאחר הפיגועים האחרונים, הודיעו במוסד לביטוח הלאומי כי: "בעקבות אירועי הטרור האחרונים הוחלט שמחר מוקדי השירות בטייבה, לקיה וכסייפה לא יפעלו", אבל מעבר לכך לא בוצעו צעדים נוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראש עין
    אבי קיסר 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה משפחת המחבלים ימשיכו לקבל מביטוח לאומי למה משפחת המחבל יקבלו מביטוח לאומי קיצבת ילדים אני חושב ברגע שזה יפסיק לקבל אז הם יחשבו פעמים אם לצאת לפיגוע
    סגור
  • 1.
    מדינה גוזלת ומממנת מחבלים
    חיים 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן גביר לראשות הממשלה
    סגור