קריירה ולימודים

בשורה למעסיקים: אוקורה מכריזה על טכנולוגיית הגנת מטבע

ניהול מט"ח (מטבע חוץ) עבור בעלי עסקים רבים שעובדים מול מספר מדינות מהווה אתגר יומיומי מורכב, באוקורה מכריזים הבוקר על טכנולוגיה חדשה שתתמודד עם אחד האתגרים הקריטיים בתחום
מערכת ice | 
הדולר נחלש והשקל עולה (צילום vecteezy, פלאש 90/ נתי שוחט)
חברת okoora, העוסקת בפתרונות פיננסיים למעסיקים שמתנהלים עם מט"ח הצליחה להנגיש לראשונה את תחום הגנות המטבע בצורה חדשנית (Booking style engine) באופן שמתאים לכל רמה, ממתחילים ועד מתקדמים ביותר. וחודשים אלו של המלחמה בין רוסיה לאוקראינה מחדדים את הצורך בפתרונות מן הסוג שחברת okoora  מספקת לשוק.
לאחרונה אף סייעה החברה לחלץ כספים של חברה ישראלית שהיו תקועים באוקראינה. "אחד מלקוחותינו, חברה מתחום הציוד הרפואי שעובדת עם לקוחות מאוקראינה לא הצליחה לקבל תשלום מתוך המדינה לאור מצב הלחימה והקושי של מערכת הבנקאות המקומית בנזילות. הכול פשוט נתקע עבור אותה חברה", מדגיש אברהם ומוסיף: "יזמנו עבור הלקוח שלנו פתרון יצירתי ומידי. ראשית - פתחנו ללקוח חשבון על שמו בהונג קונג, בעזרת מהלך זה אותם לקוחות (של אותה חברה) מאוקראינה העבירו לאותו חשבון את הכספים ביואן סיני. לאחר מכן המרנו ללקוח את היואן לשקלים, ולבסוף החזרנו את הכסף לחברה הישראלית. צעד זה מדגיש את חשיבות ההכנה מבעוד מועד לאתגרים לא צפויים שעשויים להגיע ללא שום הכנה מוקדמת.
"אין צל של ספק שהעלייה בשימוש ובביקוש לטכנולוגיה פיננסית מתקדמת תוך המעבר משירותים פיזיים לשירותים דיגיטליים ישנו את המצב הקיים בשוק.  בסופו של יום מערכות ליבה מרכזיות גמישות אשר מאפשרות לכל אחד ליצור אקו סיסטם אישי ומותאם לצרכים הספציפיים שלו הם עתיד התחום. נגישות, נוחות ופשטות ינצחו את המורכבות בעולמינו ללא עוררין", מבהיר, בני אברהם. בימים אלו חברת הפינטק אוקורה מונה כ- 50 עובדים אך על פי התחזיות כבר בחודשים הקרובים היא צפויה לשלש את מצבת העובדים.
 
המוצר המרכזי של החברה הוא פלטפורמה המחוברת למגוון ערוצי סליקה ומאפשרת שליחה וקבלת תשלומים במעל 100 מטבעות. כמו ניתן לבצע מגוון פעולות כגון: הזמנת תשלום עתידי, נעילת שער מטבע לתשלום עתידי ופתיחת חשבון בנק על שם העסק באיזורים שונים בעולם. וזאת באמצעות ארנק רב מטבעי תוך מערך של טבלאות ולוחות המאפשרות לא רק לנהל את המידע אלא גם לנתח, לזהות הזדמנויות ואיומים ולבצע פעולות תשלום והגנה.
בפלטפורמה קיים מנוע מסחר פנימי להמרות מטבע, מתאפשרות הגנות בעסקאות פורוורד, אופציות ואסטרטגיות גידור וישנו מנגנון הרשאות ושיתוף משתמשים. מלבד זאת נכלל מנוע התראות ואיתור הזדמנויות ואיומים וכחלק בלתי נפרד נמצאים מודלים לניהול סיכונים ודוחות וממשקי ניהול מתקדמים, ולחברה קיימים אלפי לקוחות ובהם מעסיקים, חברות, הייטק, סטארטאפים, תעשיה, ושירותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה