קריירה ולימודים

צהרון לילדים ב-275 שקל בלבד: זו העיר שמקפיאה מחירים

גם השנה ישלמו ההורים באשקלון 275 שקלים בלבד לצהרונים בגני הילדים ועד לכיתות ב'; ראש העיר, תומר גלאם: "התפיסה החינוכית שלנו הייתה ותימשך הענקת שוויון הזדמנויות ונקודת פתיחה שווה לילדי אשקלון"
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהתאם למדיניות ראש העיר, תומר גלאם, גם בשנת הלימודים תשפ״ג ישלמו ההורים באשקלון סכום מוזל במיוחד עבור הצהרונים כאשר איכות התכנים, הארוחות והטיפול המסור בילדים תמשיך להיות האיכותית ביותר, זאת מתוך הרצון לסייע להורים בסבסוד הצהרונים על ידי העירייה תוך שמירה על איכותם. 
בתוך כך, הנחה ראש העיר לסבסד בצורה משמעותית את תעריפי הצהרונים באשקלון ובשנת הלימודים הבאה הם יעמדו על 275 שקלים בלבד לחודש בגני הילדים ועד לכיתות ב'. ההנחה נמשכת גם עבור אח שני, כאשר שני הילדים בגנים, והמחיר עבורו יעמוד על 205 שקלים בלבד. 
 
זוהי השנה השנייה בה הורי אשקלון זוכים לשלם את המחיר הנמוך ביותר שידעה העיר (במקום 495 שקלים בשנת 2020; 520 שקלים בשנת 2019; 538 שקלים בשנים 2017-2018, 620 שקלים בשנת 2016 ו-650 שקלים בשנת 2015) ומהנמוכים בישראל. 
גם בבתי הספר, כיתות ג'-ו', המגמה נמשכת והמחירים יעמדו על 500 שקלים בלבד לחודש. בגני החינוך המיוחד יעמדו המחירים על 125 שקלים בלבד. במסגרות יוח"א בבתי הספר התעריפים יעמדו על 175 שקלים בלבד ואילו גני יוח"א 250 שקלים וגני מיל"ת על 100 שקלים.
על אף ההפחתה במחיר, התכנים בצהרונים יהיו ימשיכו להיות איכותיים וערכיים יותר בהלימה למצוינות החינוכית המלווה את מערכת החינוך העירונית באשקלון. כך, ייהנו התלמידות והתלמידים בגנים ובבתי הספר מפעילות פדגוגית מעשירה ושני חוגים איכותיים. 
ראש העיר, תומר גלאם: "גאה להביא להורים באשקלון גם השנה את בשורת הצהרונים הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר - 275 שקלים בלבד בגני הילדים ועד לכיתה ב'. התפיסה החינוכית שלנו הייתה ותימשך הענקת שוויון הזדמנויות ונקודת פתיחה שווה לילדי אשקלון על ידי סבסוד של העירייה את הצהרונים, וזאת, מבלי לפגוע במצוינות, באיכות וברמה הגבוהה שלהם בעיר. אני רוצה להודות לסגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, על שיתוף הפעולה, ולכל השותפים לנושא". 
סגנית ראש העיר, הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: "אני מודה על ההזדמנות להוביל יחד עם ראש העיר תומר גלאם עוד שנת לימודים במהלכה יפעלו צהרונים להארכת יום הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר לרווחתם של הורים עובדים בסביבה לימודית חמה ותומכת כהמשך ליום הלימודים, במסגרתם הילדים נשארים במרחב המוכר מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00, בצהרונים מסובסדים הפועלים ע"י צוותים מקצועיים ומנוסים, תחת פיקוח פדגוגי ומנהלי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה