קריירה ולימודים

פרויקט הפארמה הישראלי מועמד לפרס היוקרתי הבינלאומי

חברת Aion Labs מועמדת לפרס Prix Galien USA של קרן גליאן העולמית, פרס אשר נחשב לבין היוקרתיים ביותר בתחום המחקר והפיתוח הפרמצבטי
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
פרויקט Aion Labs היא אחת מתוך 18 גופים המועמדים לפרס (מתוכם רק שני גופים ישראליים בלבד). בין המועמדים לפרס היוקרתי ניתן למצוא: ג'ונסון את ג'ונסון, קרן Amoon, ה- Biome של נוברטיס
קרן גליאן, פועלת לקידום המחקר והפיתוח בתחומי הבריאות, התרופות והציוד הרפואי, פרס זה ניתן כהכרה להישגים פורצי-דרך בתחום באמצעות פיתוח מכשור רפואי וטיפולים רפואיים ותרופתיים חדשניים.
 
מתי גיל, מנכ"ל Aion Labs, אומר כי "המועמדות שלנו מחזקת את ההכרה העולמית בכך שהחדשנות הישראלית הינה שחקן מרכזי ומשמעותי בעתידה של תעשיית הפארמה העולמית, במיוחד במקום שבו בינה מלאכותית וטכנולוגיה חישובית נפגשות".

מתי גיל, מנכ"ל Aion Labs (צילום אלעד מלכה)
קרן גיליאן העולמית מקיימת מדי שנה אירועים וימי עיון בהשתתפות בכירי החוקרים בעולם. בכל שנה מעניקה הקרן פרסים בטקס רב משתתפים שנחשב לאירוע רב השפעה בקרב כל בעלי העניין בתעשיית הפארמה: רשויות ציבור, חוקרים, חברות פרמצבטיקה ועולם העיתונות הרפואית. מסיבות אלו נחשב פרס גליאן למקבילו הרפואי של פרס נובל ולעיטור הגבוה ביותר המוענק למחקר ולפיתוח בתחום הפרמצבטי. 
 
בין זוכי העבר בפרס גליאן נמנות החברות המובילות בתחום כגון באייר, מרק, נוברטיס, סנופי, פייזר, ג'ונסון וג'ונסון וטבע.
פרויקט AION Labs  הוא פרויקט גלובלי שמשלב לברית ראשונה מסוגה 4 חברות פארמה (פייזר, טבע, אסטרהזניקה ומרק) יחד עם אמאזון הרשות לחדשנות בישראל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה