קריירה ולימודים

אלונה ברקת, רבקה מיכאלי ועוד: מי קיבלו תארי כבוד של המכללה למנהל?

אחד המקבלים, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד אמר כי: "לא נשכח שאנחנו מדינה קטנה מוקפת אויבים, ואנחנו רבים אחד עם השני. המלחמות האלה יובילו את החברה שלנו לשיסוי בו אנחנו לא רוצים להיות
מערכת ice | 
תארי כבוד המכללה למנהל (צילום Goldpro76)
בטקס מרגש, שנערך בחמישי האחרון במכללה למנהל אלון בר-דוד, רבקה מיכאלי, אלונה ברקת, סביונה רוטלוי וישראל מימון קיבלו תארים לשם כבוד מהמסלול האקדמי המכללה למנהל בראשון לציון. הטקס נערך בסימן ''אות כבוד ושיר'': מקבלי התארים בחרו שירים המתחברים לרוח התקופה בה אנו חיים על פי ראות עיניהם.
על הליווי המוזיקלי היו אמונים דנה עדיני ודניאל סולומון שריגשו את הקהל ורשמו רגע מרגש במיוחד כאשר התנגן על הבמה שיר הנושא של התכנית המיתולוגית ''ניקוי ראש'' בה השתתפה רבקה מיכאלי. הפתעה נוספת נרשמה במעמד קבלת התואר של בעלת קבוצת הכדורגל הפועל באר- שבע אלונה ברקת שהופתעה על ידי סרטון מרגש מראש עיריית באר שבע, ושותפה לדרך, רוביק דנילוביץ'.
 
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, אמר כי: "לא נשכח שאנחנו מדינה קטנה מוקפת אויבים, ואנחנו רבים אחד עם השני. המלחמות האלה יובילו את החברה שלנו לשיסוי בו אנחנו לא רוצים להיות. אני פונה לכל מי שמרכיב את החברה הישראלית, תרגיעו, השסע בעם לא יוביל אותנו לשום מקום, לפגוע אחד בשני לא יוביל אותנו לשום מקום וזו סכנה לחברה ולכלכלה הישראלית ובסוף גם לביטחון מדינת ישראל. גם אני רוצה לשנות דברים שלא נאים בעיני בגוף שאני מנהל, אבל להטיל רפורמות מטיפות שמשנות סדרי עולם בחברה הישראלית, צריך לעשות בהידברות ובשיקול דעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה