קריירה ולימודים

ראש מועצה בישראל לא קיבל שכר חמישה חודשים: "לוקח הלוואות"

עופר סלע, ממלא מקום ראש המועצה האזורית יואב, לא מקבל שכר על עבודתו ממשרד הפנים כבר חמישה חודשים: "אני לוקח הלוואות כדי להתקיים, זה אבסורד. כרגע אני עובד כל יום שעות ארוכות  – עושה מה שכל ראש רשות צריך לעשות, אבל לא מקבל שכר"
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
עופר סלע, ממלא מקום ראש המועצה האזורית יואב, לא מקבל שכר על עבודתו כבר חמישה חודשים, מאז שכנס לתפקידו כממלא מקום לאחר שראש המועצה הקודמת נבחרה לכנסת. לטענתו הוא לא מקבל מאז משכורת ממשרד הפנים, כך על פי דיווח היום (ראשון) ב-N12.
בשיחה עם N12, תקף סלע את משרד הפנים: "אני לוקח הלוואות כדי להתקיים, זה אבסורד. כרגע אני עובד כל יום שעות ארוכות  – עושה מה שכל ראש רשות צריך לעשות, אבל לא מקבל שכר. מועצה מינתה אותי על בסיס חוות דעת של הייעוץ המשפטי, אבל משרד הפנים אומר שהוא לא מצא את האישורים שיאפשרו לשלם לי".
 
עוד הוסיף סלע כי "אין לי מושג מה הם רוצים ממני ולמה אני לא מקבל שכר". במכתב שנשלח אליו ממשרד הפנים בחודש מרץ נכתב: "לא מצאנו מקור נורמטיבי המאפשר את תשלום השכר בתקופה הנוכחית".
ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "המחוקק קבע את המקרים בהם ניתן לאשר תשלום שכר לראש מועצה או לסגן ראש מועצה. לאחר בחינה משפטית עלה, כי לא ניתן עפ"י הוראות החוק החלות בנסיבות הנוגעות למועצה המקומית יואב, לאשר שכר לסגן ראש המועצה אשר משמש כממלא מקום ראש המועצה מתוקף תפקידו זה, עד למועד הבחירות הצפוי בחודש מאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה