כסף וצרכנות

מהפכה בכרטיסי האשראי: זה מה שיקרה כשתשלמו בקופה

ענקית הפינטק Sentry Enterprises חשפה פלטפורמה חדשנית בשם Radiance Card Illumination, הקונספט שלה הוא שילוב מסך OLED קטן וגמיש בתוך כרטיס האשראי עצמו. האיור או הלוגו המרכזי של הכרטיס יזהר בכל פעם שהלקוח יצמיד את הכרטיס לעמדת התשלום ויבצע רכישה באמצעות טכנולוגיית ה-Tap
מערכת ice |  2
כרטיסי אשראי (צילום vecteezy)
עם כניסתן של מערכות התשלום הדיגיטליות Apple Pay ו-Google Pay לשוק הישראלי, השימוש בכרטיסי האשראי הפיזיים נדחק לשוליים. הפלסטיק שהיה חלק בלתי נפרד מתהליך הרכישה במשך שנים רבות, הפך לנדיר יותר ויותר. אולם, חברת הפינטק האמריקאית Sentry Enterprises שוכנעה כי היא מצאה את הפתרון שיחזיר את כרטיסי האשראי הפיזיים למרכז הבמה.
Sentry Enterprises חשפה פלטפורמה חדשנית בשם Radiance Card Illumination, המיועדת להשתלב בתהליך ייצור כרטיסי האשראי הקיימים. בפועל, כל חברה תוכל לאמץ את הטכנולוגיה הזו. הקונספט של Radiance הוא שילוב מסך OLED קטן וגמיש בתוך כרטיס האשראי עצמו. האיור או הלוגו המרכזי של הכרטיס יזהר בכל פעם שהלקוח יצמיד את הכרטיס לעמדת התשלום ויבצע רכישה באמצעות טכנולוגיית ה-Tap.
 
ללא סוללה, הכרטיס מפיק אנרגיה מה-NFC
באופן מעניין, לכרטיס של Radiance אין סוללה כלל. לפי החברה, הכרטיס מנצל את שדה ה-NFC הנוצר בזמן התשלום כדי לייצר אנרגיה מספקת להארת נורות ה-OLED. מכיוון שרוב עמדות התשלום כיום מצוידות במסופון תומך NFC, הכרטיס מופעל בכל רכישה, והאנרגיה הזו משרתת את האפקט המרהיב של הכרטיס המואר. הטכנולוגיה הוצגה לראשונה לפני מספר שנים, אך כעת מדובר במוצר פשוט יחסית ונגיש לשוק.
בSentry Enterprises מסבירים כי יצרני כרטיסי האשראי יוכלו לשלב את הטכנולוגיה החדשה בתהליך הייצור הקיים שלהם, ללא צורך בציוד מיוחד או עיכובים משמעותיים. טרם נחתמו הסכמים, אך החברה מוכנה לויזה ולמאסטרקארד נכון לעכשיו, Sentry Enterprises טרם הכריזה על שותפויות ראשונות עם חברות כרטיסי אשראי, אך היא טוענת כי הפלטפורמה שלה מוכנה לעבודה עם יצרנים של Visa ומאסטרקארד.
"כרטיסים אחרים עשויים לזהור, אבל לא ככה," אמר בכיר בחברה. "הפלטפורמה המהפכנית הזאת משלבת בין אסתטיקה לבין טכנולוגיה מתקדמת, על ידי יצירה של כרטיס שיאפיל על כל המתחרים, על ידי הפעלה של משתמשים בכרטיס בכל רכישה. זה שינוי משמעותי לשוק שיוביל לחוויות מיוחדות ולבידול מותגי למשך שנים קדימה."
אחד היתרונות הפוטנציאליים של הכרטיס המואר הוא היכולת לאפשר למותגים להבליט את עצמם כאשר לקוחות אחרים משלמים באמצעותם. בSentry Enterprises מאמינים שהחוויה המרהיבה תגרום ללקוחות להשתמש בכרטיס יותר מבעבר. עם זאת, יהיה עלינו להמתין ולראות אם ואילו חברות יאמצו את הטכנולוגיה החדשנית הזו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להחזיק ארנק בשביל "אור בכרטיס" פחח
    עעע 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מסורבל וגם לא מאובטח
    סגור
  • 1.
    מאוחר מדי. זה לא יעודד אותי להיסחב עם כרטיסי אשראי. (ל"ת)
    רוניוד 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור