כסף וצרכנות

רמי לוי בהודעה למיליוני לקוחות בישראל: זה מה שיקרה ב-1.10

בהודעה ברשתות החברתיות של 'שיווק השקמה' נכתב: ''לקוחות יקרים לנוחיותכם, 26.9.25 מוצ״ש לפני יום כיפור פתוחים כבשגרה. 1.10.25 יום ד׳, ערב יום כיפור הסניפים יפעלו עד 13:00. ב-2.10.25 מוצאי יום כיפור פתוחים כבשגרה''
דסק צרכנות | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
בעוד כשבוע תעצור מדינת ישראל ותעשה לעצמה יממה של חשבון נפש. יום כיפור מגיע ואיתו גם השינויים בכל העסקים בישראל שיישארו סגורים ל-24 שעות וגם רשת רמי לוי שיווק השקמה תעשה כך והודיעה ללקוחות על הצעדים.
בהודעה ברשתות החברתיות נכתב: ''לקוחות יקרים לנוחיותכם, 26.9.25 מוצ״ש לפני יום כיפור פתוחים כבשגרה. 1.10.25 יום ד׳, ערב יום כיפור הסניפים יפעלו עד 13:00. ב-2.10.25 מוצאי יום כיפור פתוחים כבשגרה. חתימה טובה! קונים חכם, קונים ברמי לוי! עם ישראל חי''.

כזכור רק לאחרונה בעולם הכשרות הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה שמערערת על הסדר הוותיק. "איגוד החרדים", שהחל כגוף כשרות מקומי צנוע בהנהגתו של הגאון רבי ברוך שרגא שליט"א, מגלם את אחת הסיפורים המדהימים ביותר של עליה מטאורית בתחום החרדי. וגם רמי לוי כבר שם.
על פי הפרסום של 'בחרדי חרדים' תוך זמן קצר יחסית, הצליח הגוף לזכות בביטחונה של רמי לוי שיווק השקמה ולהעניק כשרות לאלפי מוצרי המותג הפרטי שלה, הישג שמעורר בו-זמנית הערצה ואיבה במעגלי הכשרות המסורתיים. אלא שמה שנראה כהצלחה פשוטה מסתיר מלחמה אכזרית על נפש השוק, כאשר יריבים מנסים להדביק לו תווית מקלקלת של "כשרות פרטית של רמי לוי" במטרה לפגוע באמינותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה