כסף וצרכנות

מהיום גם בישראל: זהו פיתרון התשלומים החדש של eBay

ענקית המסחר המקוון מרחיבה את תהליך ניהול התשלומים החדש של החברה לשוק הישראלי, הפיתרון החדש יאפשר ניהול תהליך התשלום מקצה לקצה בתוך הפלטפורמה עצמה ויעניק למשתמשים, מוכרים וקונים חוויה משופרת ויעילה יותר
כפיר אדר | 
המוצרים המובילים במכירות ישראלים ב-Ebay (צילום unsplash, מסך Ebay)
כחלק מהחידושים בפלטפורמה והשאיפה לשיפור חווית המשתמש עבור לקוחות החברה, eBay תשלב את מערכת ניהול התשלומים החדשה של החברה בשוק הישראלי במהלך הרבעון השני של 2021.  החל מחודש מאי הקרוב, תאפשר ההרחבה החדשה למוכרים אפשרות נוחה וקלה יותר לנהל את העסקים שלהם בפלטפורמה ובמקביל תציע לקונים גמישות ואפשרויות רחבות יותר בבחירות שיטת התשלום.       
eBay החלה בניהול התשלומים החדש בפלטפורמה שלה בארה"ב, בצורה מצומצמת, כבר בספטמבר 2018, ולאחר מכן התרחבה לגרמניה, בריטניה, אוסטרליה, קנדה, צרפת, איטליה וספרד. עתה מגיע הפיתרון גם לישראל והחברה מתכננת להמשיך להרחיב את השירות למקומות שונים ברחבי העולם במשך השנה הקרובה.
"אנו ממשיכים להרחיב את שירות ניהול התשלומים שלנו בכל העולם, ומברכים על הצטרפותם של המוכרים הישראלים לדרך החדשה שבה עושים עסקים בeBay", אמרה אליסה קאטרייט, סגנית נשיא תשלומים גלובליים בeBay. "אנו מחויבים להיות פרטנרים של המוכרים שלנו על ידי יצירת שוק מנוהל ומודרני, המדגיש את החוויה של eBay ומסיר חסמים שונים מהלקוחות שלנו. מדובר בשינוי שיגרום לחווית מכירה נוחה ויעילה יותר בeBay ובחודשים הקרובים אנו צפויים להעביר את כל המוכרים לשיטת התשלומים החדשה. דאגנו לעצב את התהליכים מתוך מחשבה על המוכרים עצמם, כך שהם יוכלו להנות מיתרונות  החוויה החדשה בקלות ובמהירות".
"ישראל מהווה שוק מפתח בפורטפוליו השווקים המתפתחים של eBay ומבחינתנו, שיפור החוויה ללקוחות המקומיים הוא משימה חיונית", הוסיף איליה קריטוב, מנכ"ל שווקים מתפתחים בeBay. "אנחנו שמחים שאלפי מוכרים ישראלים יוכלו לחוות בקרוב את הדרך הפשוטה והקלה לניהול המכירות שלהם בפלטפורמה שלנו. בעוד שהקונים הישראלים יזכו להזדמנות להשלים את הרכישות בeBay באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליהם".
ניהול התשלומים של eBay חווה ציון  דרך משמעותי ביולי 2020, עם פקיעתו של ההסכם התפעולי של החברה מול PayPal. כעת, eBay יכולה לשדרג את שירותי ניהול התשלומים שלה בכל העולם, ולהציע לקונים אפשרויות בחירה וגמישות בתשלומים, תוך פישוט התפעול העסקי עבור המוכרים.
 במהלך הרבעון הראשון של 2021, eBay עיבדה תשלומים בהיקף של52%   מהעסקאות בפלטפורמה עם למעלה מ-4 מיליון מוכרים פעילים שנרשמו לתוכנית התשלומים החדשה  ברחבי העולם. החברה ממשיכה בדרכה לניהול תשלומים גלובלי עבור המוכרים, ותעביר את רוב המוכרים בפלטפורמה שלה לחוויה החדשה ב-2021. תשלומים מנוהלים צפויים לייצר הכנסה מצטברת  של לפחות 2 מיליארד דולר בשנה, והכנסה תפעולית של 500 מיליון דולר עד 2022.
יתרונות עבור הקונים והמוכרים
קונים: אפשרויות בחירה וגמישות בצ'ק אאוט: על ידי ניהול התשלומים, eBay מספקת כיום אפשרויות תשלום חדשות לקונים, כולל כרטיסי אשראי וPayPal. שירות Apple Pay יהיה זמין כאפשרות תשלום בiPhone וב-iPad . Google Pay יהיה זמין באתר eBay ובאפליקציית eBay באנדרואיד. חוויית רכישה שמתחילה ומסתיימת ב-eBay ללא קשר לצורת התשלום בה בחר הקונה. על ידי ניהול התשלומים, eBay יכולה לספק חוויה יעילה וטובה יותר ללקוחות, לכל אורך תהליך הרכישה ולאחריו.
מוכרים: אפשרויות תשלום מגוונות: המוכרים יכולים כעת לספק לקונים אפשרויות מגוונות יותר לתשלום, ולאפשר לקונים בכל העולם לשלם בצורה המתאימה להם. מקום מרכזי אחד לניהול העסק: המוכרים ייהנו מניהול חשבון קל יותר, כאשר כל המידע על החנות שלהם בeBay יימצא במקום אחד, בו הם יוכלו לעקוב ולנהל את כל העסקאות והאינטראקציות עם הלקוחות , שיכולל בין היתר כתובת אחת מרוכזת  לסיוע בשירות לקוחות.
הגנות רחבות יותר על המוכרים, שיסופקו על ידי eBay
תשלומים למוכרים יבוצעו בתוך שני ימי עסקים * באופן עקבי, לאחר אישור התשלום של הלקוח, ללא קשר לשיטת התשלום שבחר הקונה. אם אפשרות בחירה בין תדירות שבועית או יומית לקבלת התשלום. תשלומים מבוצעים בימים שני עד שישי, לא כולל חגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה