כסף וצרכנות

לא תאמינו אילו דברים ניקולס קייג' קנה עבור 150 מיליון דולר

לצד 15 בתים, כוכב הקולנוע שבעבר היה מהמרוויחים הגדולים בהוליווד, רכש במרוצת השנים גם פריטים מוזרים למדי כמו: ארון קבורה בגובה 9 מטר, תמנון, ראשי פיגמים מכווצים, קומיקס סופרמן בסך 150,000 דולר וגולגולת דינוזאורים בת 70 מיליון שנה
כפיר אדר |  2
ניקולס קייג (צילום Moritz Barcelona ויקיפדיה)
ניקולס קייג' היה בעברו אחד המרוויחים הגדולים ביותר בצמרת שחקני הקולנוע בהוליווד, כאשר גרף משכורות בשווי של כ-150 מיליון דולר, אך הוא לא החזיק את ההון זמן רב. קייג' בזבז אותו על שורה של רכישות יקרות ולעתים קרובות תמוהות למדי, ובסופו של דבר עמד בפני עיקול על כמה מהנכסים.
בשלב מסוים, קייג' החזיק 15 בתי מגורים ברחבי העולם, כולל בתים בקליפורניה ולאס וגאס ואי נטוש בבהאמה. הוא גם קנה סדרה של פריטים מוזרים יותר, כולל ארון קבורה בגובה 9 מטר, תמנון, ראשי פיגמים מכווצים, קומיקס סופרמן בסך 150,000 דולר וגולגולת דינוזאורים בת 70 מיליון שנה, אליהם הוא נאלץ לחזור מאוחר יותר. ממשלת מונגוליה.
מה שבאמת הכניס את קייג' לבעיות מבחינה כלכלית לא היו הפריטים האקסצנטריים, אלא תיק הנדל"ן המלא שלו. "מה זה תמנון? 80 דולר? אתה לא הולך להיכנס למצוקה קשה בגלל שבחרת לקנות תמנון", אמר לניו יורק טיימס במהלך ראיון שנערך לאחרונה.
קייג' עבר תקופה שבה כל מה שהוא עשה היה מדיטציה שלוש פעמים ביום וקראתי ספרים על פילוסופיה, אז הוא מצא את עצמו מחפש את המקומות שלמד וקרא עליהם. "התחלתי לעקוב אחר מיתולוגיה, ומצאתי נכסים שתואמים לזה", הוא הסביר. "מסע הגביע הקדוש הזה העלה אותי לחיפוש באזורים שונים, בעיקר באנגליה, אך גם במקומות מסוימים בארצות הברית". לאורך המסע הסתער קייג' על נדל"ן, כולל שתי טירות אירופיות, שרכש תמורת 10 מיליון דולר ו -2.3 מיליון דולר בהתאמה, ואחוזה כפרית בסך 15.7 מיליון דולר בניופורט, רוד איילנד.
הוא משווה את המסע לתהליך בניית ספרייה אישית: "אתה קורא ספר, ובו יש התייחסות לספר אחר, ואז אתה קונה את הספר הזה, ואז מצרף את ההפניות. מבחינתי זה היה הכל איפה הגביע? זה היה כאן? זה היה שם? " מסקנתו הסופית הייתה: "מהו הגביע מלבד כדור הארץ עצמו?"
למרות ההרס הכלכלי שלו, קייג' לא מתחרט על כל הרכישות שלו. "יש לך השקעות טובות והשקעות גרועות. ההשקעות הטובות נבעו מהאינטרס האישי ומההנאה הכנה שלי מההיסטוריה". הוא התכוון לקומיקס של ספיידרמן, הוא הוא הכי גאה מבין הרכישות, מבחינת קייג', חלק מהסקרנות בנוגע לנדל"ן נבע גם מילדותו. כשגדל מחוץ לבברלי הילס עם אביו הפרופסור, הוא חי בצניעות. "הייתי לוקח את האוטובוס לבית הספר, וכמה מהבנים הגדולים הלכו לבית הספר במזראטי ובפרארי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפש קנה טירות רפאים מלאות רוחות מתים שאף אחד לא רצה
    בי 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טיפש המנהלים שלו חשבו שהוא אידיוט גנבו לו את כל הכסף .דמי ניהול.רכישות דוחות ביותר.אפילו גרושתו ניצלה ממנו התגרשה וגילתה שהבית לא על שמה כפי שהבטיח ועיקלו לה אותו .טימטום מהלך.ככה זה ששוכחים מהיכן באת.
    סגור
  • 1.
    אלוהים שתשמור אותנו
    שחר 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה התרגום המזעזע הזה?
    סגור