כסף וצרכנות

מומחי הקריפטו מנתחים: "התנודתיות תמשיך ללוות את השוק גם בעתיד"

לאחר ירידות חדות ועליות חדות לא פחות בימים האחרונים, שגיא בקשי מנכ"ל קוינמאמא מנתח ל-ice: "כדי לעבור את שווי השוק של הזהב, $10T, הביטקוין צריך לגדול פי 20 מכאן. צמיחה כזו לא מתרחשת ביום אחד", אבי סלמה: "התמונה תתבהר והאמון ייגבר"
כפיר אדר | 
קריפטו (צילום pexels)
בימים האחרונים מצב שוק מטבעות הקריפטו כלל לא יציב. לצד ירידות מטורפות ביומיים שחלפו, הבוקר (רביעי) נרשמו עליות חדות, כאשר הדוג'קוין היה למרוויח העיקרי, אך גם הביטקוין והאתריום טיפסו.
שגיא בקשי מנכ"ל חברת הפינטק Coinmama: "״הביטקוין עולה והביטקוין יורד. התנודתיות הזו קיימת מאז התחלת המסחר במטבע לפני כעשור והיא תמשיך ללוות את השוק גם בעתיד. כדי לעבור את שווי השוק של הזהב, $10T, הביטקוין צריך לגדול פי 20 מכאן. צמיחה כזו לא מתרחשת ביום אחד".
"אם לוקחים בחשבון את הכוחות החזקים הפועלים נגדו: ממשלת סין, הפדרל ריזרב האמריקני, מספר גדול של רגולטורים ברחבי העולם, בנקים מרכזיים אשר ינסו לסלק מתחרה למטבע דיגיטלי ממשלתי (CBDC), ואילי הון של העולם הישן שעדיין מתקשים להבין איך זה שמטבע ״וירטואלי״ יכול לבנות כלכלה חופשית גלובלית אמיתית, פתוחה לכל".
עוד הוסיף: "העולם שייך לצעירים, אלו שנולדו לתוך קוד פתוח ולשיתוף מידע. קוינמאמא מאמינה ועוקבת מקרוב אחרי שוק הביטקוין כבר 8 שנים, קשה היום לדמיין עולם ללא ביטקוין, ללא מערכות מבוזרות להעברת ערך בין אנשים, גופים, חברות או מכונות. לגבי הירידות האחרונות - מאוד מזכיר את הירידות של מרץ 2020, קורלציה מלאה לשוק המניות עם חשש להתפשטות הקורונה. כולנו יודעים מה קרה ב-12 החודשים שאחרי למחיר הביטקוין".
אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss מדגיש: "תנועתו המתמדת של הביטקוין תימשך לשני הכיוונים עליות לצד ירידות – אך בסופו של יום ככל שיותר רגולטורים מובילים בעולם ימשיכו לאמץ את טכנולוגיית הבלוקצ'יין כך יווצר מצב שבו יותר קרנות השקעות ומוסדיים ייכנסו לתחום הקריפטו וכתוצאה מכך התמונה תתבהר והאמון ייגבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה