כסף וצרכנות

תכנית הענק ב-1.2 טריליון דולר של ארה"ב יצאה לדרך

תכנית התשתיות של ג'ו ביידן קיבלה את האישור של הקונגרס האמריקאי והיא עתידה לשפר את התשתיות הישנות בארה"ב, החל משיפוץ כבישים וגשרים ועד שיפור תשתיות האינטרנט ומבני הציבור. וזו לא הרפורמה הראשונה של הנשיא החדש
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום freepik, ויקיפדיה/ Adam Schultz)
ארצות הברית יוצאת למהפכה. הקונגרס האמריקאי אישר ביממה האחרונה את "תוכנית התשתיות" של הנשיא ביידן, שעלותה 1.2 טריליון דולר. התוכנית עתידה לשפר את התשתיות הישנות בארה"ב, החל משיפוץ כבישים וגשרים ועד שיפור תשתיות האינטרנט ומבני הציבור.
כזכור, במהלך חודש אוגוסט, הצעת חוק התשתית בגובה של טריליון דולר עברה את הסנאט עם 69-30 קולות לזכות הדמוקרטים, והבטיחה לספק 550 מיליארד דולר לגשרים ולכבישים המתפוררים של ארצות הברית, כמו גם לשדות תעופה ועבור תשתיות של כלי רכב חשמליים.
הבית הלבן הציע מספר מקורות מימון להוצאה, אחד מהם מספק למס הכנסה (IRS) כמעט 80 מיליארד דולר כדי שיוכל לסגור את מה שמכונה "פער המס". הוראות במסגרת התקציב הכספי לשנת 2022 של ממשל ביידן יסייעו בהרצת השירות אם הם נתמכים על ידי מחוקקים. ההצעה תעזור למס הכנסה להחזיר הכנסות נוספות ממסים בעשר השנים הבאות.
 
מדובר בעוד צעד כלכלי משמעותי של הנשיא ביידן, אחרי שבחודש יולי ארצות הברית יצאה במהלך חסר תקדים והחלה לחלק קצבאות ילדים של 300 דולר לילד בחודש, הסכום החדש יינתן מעבר להטבות במס שניתנו עד כה ויהיו זכאיות לו למעלה מ-30 מיליון משפחות ברחבי המדינה.
המענק יחולק במנגנון הרגיל שמחושב לפי מדרגות המס וזיכוי לכל אחד או משק בית במסגרת ההחזר השנתי. כאן יש מדרגות קבועות ולפי זה נכנס הסכום ישירות לחשבון. הקצבה מתחילה להישחק רק ברמות הגבוהות וזה נכנס לפי דיווחי המס של כל אחד ל2019 ו2020. מי שלא מילא/נסיבות אחרות יכול להגיש בקשה באתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה