כסף וצרכנות

סמוטריץ' תוקף: 140 מיליון שקל לרשויות ערביות ללא פיקוח

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בדרישה ליו"ר ועדת הכספים לחשוף את הקריטריונים להעברת 140 מיליון שקל לרשויות הערביות במסגרת ההסכמים הקואליציונים. סמוטריץ': "‏הנה זה מתחיל. העברת כספי השוחד לתנועה האסלמית"
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
הבוקר (שלישי) מתקיים דיון בוועדת הכספים במסגרתו ידונו בפנייה תקציבית בתכנית 181103 ובמסגרתה משרד האוצר מבקש להעביר 140 מיליון שקל לרשויות הערביות. ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר והציג בפניו מספר שאלות בנושא.
ההעברה התקציבית היא בהתאם להחלטת ממשלה שעניינה תכנית כלכלית לצמצום בחברה הערבית עד לשנת 2026. המקור לאותה החלטה היא ההסכם הקואליציוני שנחתם בין מפלגת יש עתיד למפלגת רע"מ עם כינון הממשלה.
 
סמוטריץ' במכתב שאל את קושניר, מה הסכום המוקצה לכל רשות? מה הם הקריטריונים להקצאת התקציבים? מי מבין הרשויות שעתידות לקבל את התקציב נמצאות בתכנית הבראה או התייעלות ועל רקע מה? מהם מנגנוני הבקרה והפיקוח על הרשויות למניעת 'זליגה' למשפחות פשע, פיקוח על מכרזים והאם ישום מנגנונים אלו הם תנאים להעברת התקציב?
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר: "‏הנה זה מתחיל. העברת כספי השוחד לתנועה האסלמית. הבוקר בוועדת כספים - מאה ארבעים מיליון שקל שיועברו ישירות מהמשרד של איילת שקד לרשויות של רע"מ בלי קריטריונים ובלי פיקוח, ומשם לארגוני פשיעה וטרור. ננסה לעצור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם סמוטריץ' היה משקיע ברכבת לראש העין
    קשקשן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכבת פרברים שהיית טובה לכל יהודה ושומרון, לא היה נשאר כסף למקומות שלא מתאימים לו.
    סגור
  • 1.
    סמוטריץ בדרך זו כל שנה העברתם מיליארדים
    אביר..תואר המידות הר 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליהודה ושומרון בלי שאף אחד ידע לאן ולמה
    סגור